Wpis z mikrobloga

@drakan8: od początku było, że xkom w umowie z klientem zastrzega sobie, że termin realizacji może ulec zmianie (w sumie w nieskończoność - dopóki nie dostaną sprzętu). Taka informacja pojawiała się w kilku miejscach jak się składało preorder u nich. Informowałem o tym na tagu wielokrotnie. Dlatego ja się wstrzymałem z preorderem w xkomie
na pewno nie trafi, dlaczego tylko jeden sklep miałby mieć opóźnienia na terytorium polski?


@guowa91: bo jeden sklep to oficjalny dystrybutor, a inne to jakies sklepy, ktore chcialyby miec konsole? I teraz tak, oficjalnym jest MM i sam MM wysyla informacje, ze sprzet bedzie dostepny na premiere w sklepie. Poogladaj wpisy na tagu PS5 to zobaczysz
@solutio: każdy polski dystrybutor sobie zastrzegł taką możliwość ;)


@guowa91: mógłbyś mi pokazać takie same zapisy umowy np. przy MM? przeciez oni wiedzieli ile beda mieli dostepnych sztuk i nawet licznik na ich stronie mogles zobaczyc. Nie maja w umowie tekstu w stylu 'nie gwarantujemy otrzymania przesylki na czas; planujemy wysylke dopiero wtedy gdy fizycznie dostaniemy konsole'. Ucinaja sie tylko w sytuacji, gdyby sony przesunelo premiere

Change my mind

edit:
@TurinTurambar: No ja dostałem taką samą wiadomość od gościa z infolinii, natomiast pani z emaila odpisała mi tydzień temu, że jak dostaną zbyt mało sztuk to osoby, które zamówiły najpóźniej będą czekać więc nie mam pojęcia.