Aktywne Wpisy
Lketoglutaran +263
Największe osiągnięcia p0laka? Kredyt na kurnik xD
Moja córka może nie studiuje prawa, ale za to zapakowała się po kullen w beton
#nieruchomosci
Moja córka może nie studiuje prawa, ale za to zapakowała się po kullen w beton
#nieruchomosci
SwiatWedlugAndrzeja +114
Mamy dosyć sporą firmę - 20+ krajów, ponad 10 portali internetowych (portal - minimum 5 podstron) i chcemy zająć się pozycjonowaniem tego przy pomocy firmy SEO. Teraz pojawia się pytanie - kto powinien dobrać słowa kluczowe? Agencja sugeruje, żebyśmy my to zrobili ale mam co do tego obawy:
a) Skąd mam wiedzieć czy słowo jest dla biznesu wartościowe? Może ma fajny ruch ale w żaden sposób nie odpowiada na potrzebę odwiedzającego więc nie zamieni się na wartość dla biznesu.
b) Jeżeli ja wybiorę słowa kluczowe i nie przyniosą one efektu - agencja będzie mówiła, że to my je wybraliśmy więc my odpowiadamy za (brak) wyniku.
c) Nie jesteśmy osobami pracującymi na codzień z SEO - min. dlatego szukamy agencji, która zrobi to sprawniej. Analiza słów kluczowych to dosyć ważny aspekt całego procesu.
Wobec tego - kto Waszym zdaniem powinien zrobić analizę słów kluczowych - klient czy agencja? No i dlaczego?
W takich sytuacjach zawsze działałem wspólnie, wywiad z klientem, poznanie jak najlepiej branży, kto jest klientem, jakie ma potrzeby, na podstawie tego wyszukiwałem frazy i konfrontacja z firmą co uważają, w razie problemów proces powtarzany