Wpis z mikrobloga

@Billybob: Oh jak ta gra mnie #!$%@?ła. Jedynie klimat i mechanika strzelania sprawiała ze dalej w to brnąłem. Cała gra to jeden schemat: F5->Wchodzisz do pomieszczenia->szotgan na morde, giniesz->wczytaj->teraz juz pamietasz kto gdzie stoi wiec #!$%@? wszystkich w drobny mak->F5->wchodzisz do pomieszczenia itd. Remedy według mnie zupełnie nie potrafi dobrze zaprojektować hmm "balansu poziomu", przez to te gry są często frustrujące i momentami niesprawiedliwie trudne. Z tym samym spotkać się można
  • Odpowiedz
@NdFeB: Nie skopali. Też tak na początku myślałem, ponieważ o wiele bardziej wolałem mroczny klimat jedynki i dwójki. Jednak trójka broni się gameplayem, designem lokacji, fabułą. Po prostu ma inny klimat, ale wcale nie taki wesoły jak wydaje się na screenach. Po latach stwierdzam, że ta gra się udała.
  • Odpowiedz