Wpis z mikrobloga

#kiciochpyta #nieuczciwysprzedawca #zwrottowaru

Odesłałam do sklepu internetowego część towaru wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy, sklep odebrał przesyłkę 10 listopada, zwrot środków powinien nastąpić maksymalnie po 14 dniach, minęło 28, pieniędzy nadal brak.
W mailach jest ciągłe wymyślanie że nie dopełniłam procedur, co chwilę im udowadniam że to bzdura i kłamią.
Mądry Polak po szkodzie, dopiero teraz doczytała opinie o sklepie, to ich standardowe praktyki.
Co mogę zrobić by odzyskać swoje pieniądze? Jak sobie poradzić z nieuczciwym sprzedawcą?
  • 13
@Sniezkaberka @Dacir po co straszyć... Rzecznik praw konsumenta/inspekcja handlowa jest w każdym mieście. Idziesz zgłaszasz i oni działają. Miałem podobna sytuację z butami w momencie zakupu wydawałaby się Oki ale podczas użytkowania okazało się że podeszwa jest nierówna, sklep na początku mnie olał ale po interwenci ispekcji handlowej od razu zaproponował polubowne załatwienie sprawy, oczywiście na moją korzyść ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pr3z3s87: dostałam maila od rzecznika praw konsumenta, potrzebuje więcej informacji
Dostałam również maila że sklepu że mój zwrot został dziś rozliczony i za chwilę otrzymam przelew. Jednak fizycznie pieninędzy na moim koncie brak, mimo wyznaczenia przeze mnie ostatecznego terminu na zwrot na wczoraj, zatem jutro rano rzecznik otrzyma komplet dokumentów sprawy.