Aktywne Wpisy
Zarzutkkake +604
Powiedzcie mi co te sądy mają w głowach. Ja rozumiem, że jak alimenty na dzieci to potrafią #!$%@?ć.
Koleżanka ma 29 lat, dobrą prace a ojca widziała tylko na zdjęciach bo ten zniknął jak miała pół roku a od początku ciąży jej matki tylko pił. Teraz po blisko 29 latach chciał odnowić kontakt, dowiedział sie co robi, czym sie zajmuje i jakie ma obecnie życie i zamiast kontynuować z nią jakiekolwiek relacje
Koleżanka ma 29 lat, dobrą prace a ojca widziała tylko na zdjęciach bo ten zniknął jak miała pół roku a od początku ciąży jej matki tylko pił. Teraz po blisko 29 latach chciał odnowić kontakt, dowiedział sie co robi, czym sie zajmuje i jakie ma obecnie życie i zamiast kontynuować z nią jakiekolwiek relacje
Influ3nD +1038
Mircy, miał ktoś może przygody z automatem DQ200 (0AM, 7 biegów, suche sprzęgła) w jakiejś vaginie? Od kilku dni coś mi #!$%@? jak skrzynia sobie redukuje z 4 na 3 podczas delikatnego hamowania lub hamowania silnikiem. Jest to takie pojedyncze głośne metaliczne stuknięcie słyszalne z zewnątrz i w środku (w kabinie brzmi jak najechanie na luźną studzienkę kanalizacyjną) połączone z delikatnym szarpnięciem lub czasem bez szarpnięcia, sam dźwięk. Poza tym skrzynia pracuje normalnie, błędów na sterowniku skrzyni brak, nic się nie ślizga.
Auto ma 3,5 roku, przebieg 75 kkm z czego 25 kkm w moich rękach zrobione w 80% po autostradach, w pierwszy rok zrobiło 49 kkm w wypożyczalni więc też raczej trasy.
To samo w trybie D, S i na manualu ale tylko przy niskich obrotach. Jak mam powyżej 1500 rpm na czwórce i ręcznie zrzucam na trójkę albo gdy daję lekko gazu wraz z redukcją to nic nie słychać, poniżej tych obrotów już tak. Najgłośniej, gdy skrzynia redukuje sama przy jak najmniejszych obrotach. Przy innych biegach jest normalnie, tak samo jak gdy zmieniam w górę z 2 na 3. Tylko i
Mechanizm musi wtedy walczyć ze zwiększoną ilością drgań produkowanych przez silnik.
No ale żeby dwumas klęknął w benzynie po 75 kkm? Chociaż co racja to racja, ta skrzynia uwielbia wrzucać 7 przy 70-80 km/h, co daje jazdę w okolicy 1300-1500 rpm, jednak przy butowaniu od razu redukuje zamiast cisnąć moment obrotowy przez niekorzystny bieg.
Co mnie zastanawia to to, że problem nie występuje przy redukcji z 3 na 2 ani z 2 na 1, a chyba przy wysypanym dwumasie byłoby to