To uczucie gdy w nowych Hitmanach npc mogą zobaczyć gracza w odbiciu luster. Dla programistów z cdpr to musi być jak czarna magia albo jak samolot dla murzyna z dżungli xD #cyberpunk2077
To uczucie gdy w nowych Hitmanach npc mogą zobaczyć gracza w odbiciu luster. Dla programistów z cdpr to musi być jak czarna magia albo jak samolot dla murzyna z dżungli xD
@Kosmox30: @sexlord: @decentralizacja: @Royal_Email: Hitman to gra z perspektywy 3 osoby, cyberpunk z pierwszej. Postac nie jest renderowana caly czas i dlatego sa problemy z lustrami.
@Kosmox30: może dlatego że to dwie różne gry z dwoma różnymi założeniami? W hitmanie masz małe, dopracowane mapy które były wrzucane w osobnych dlc, a w cp ogromny świat, do którego nie da się zastosować takich samych zależności, bo nikt by nie pogral, nie ma takich jednostek które mogłyby to obsłużyć...
@relationbrewingarea: Jeśli nie masz wygenerowanej sylwetki postaci ca ly czas, to tak, miałoby :) to tak, jakbys dobrze sobie radził z egzaminem do którego możesz się przygotować, a do którego nie
@Eschios w tamtych czasach było to realizowane poprzez schowanie za lustrem takiego samego pomieszczenia tylko w lustrzanym odbiciu + klon gracza, w cp2077 zrobili raytracing który jest strasznie pochłania zasoby
@Kosmox30: TO JE ERPEGUE CZEGO OCZEKUJESZ WAM TO SIE NIGDY NIE DOGODZI
@Royal_Email: zawsze mnie rozwala ten argument od fanboyów - czyli jak tworzymy grę RPG to możemy mieć w dupie błędy, optymalizację, AI, realizm, fizykę i mechanikę? xd
@Powiedz_mi_swoje_leki_i_fobie: a jak ogólnie takie rzeczy się robi obecnie? I dlaczego w CP2077 nie renderuja całej postaci zawsze, aż tak to jest zasobożerne?
#cyberpunk2077
Komentarz usunięty przez autora
@Kosmox30: XDDD
@Royal_Email: zawsze mnie rozwala ten argument od fanboyów - czyli jak tworzymy grę RPG to możemy mieć w dupie błędy, optymalizację, AI, realizm, fizykę i mechanikę? xd
Tak to zupełnie inna gra, na innym silniku i innym przeznaczeniu ale po co ja się produkuje dla wykopka ważne że jest na co wylać swoje frustracje
@levidos: Twierdzisz tak na jakiej podstawie?