Wpis z mikrobloga

Jest nowy hack do cyberpunka naprawiający AI samochodów NPC:
edytujecie głowny plik .exe jako administrator Resource Hackerem.
Znajdujemy linię 1376, wycinamy cały kod AI od 1376 do 1858
W osobnym pliku resource hackera wklejamy poniższy kod, zamieniamy na hexy i całość wklejamy w linię 1376

RaycastHit lineHit1;
if (Physics.Raycast(pos1, (pos3half-pos1).normalized,out lineHit1, raylength1))
{
string lineHitTag1=lineHit1.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag1="human" || lineHitTag1="car")
{
hitL=true;
}
}
RaycastHit lineHit2;
if (Physics.Raycast(pos2, (pos4half-pos2).normalized,out lineHit2, raylength2))
{
string lineHitTag2=lineHit2.collider.gameObject.tag;
if (lineHitTag2="human" || lineHitTag2="car")
{
hitR=true;
}
}
if (!hitL && !hitR)
{
forward();
}
if (!hitL && hitR)
{
left();
}
if (hitL && !hitR)
{
right();
}
if (hitL && hitR)
{
backwards();
}

całość kompilujemy jako nowy .exe
#cyberpunk2077 #csharp #programista15k
jacku - Jest nowy hack do cyberpunka naprawiający AI samochodów NPC:
edytujecie głow...
  • 34
@PhoenixPneuma:

@prezeskuliziemskiej ai w grach jest i sa narzedzia gotowe do tego.

No ale w grach i tak nadal więcej sensu ma napisanie skryptów niż uczenie sieci neuronowych bzdur pod npc na ulicy. GTAV jest na wykopie słusznie chwalone, ale technicznie to też są oskryptowane npc, tylko jest to tam zrobione przyzwoicie i oskryptowane są decyzje i reakcje npca z wyborem jednej z losowej ścieżek, a nie trasa po której jedzie
@jacku: oni dostali 10 baniek z naszych pieniędzy na tego typu kodowanie
City Creation – technologia ta miała umożliwiać kreowanie „żywych” i grywalnych światów w oparciu o technologię sztucznej inteligencji. W zakresie tego projektu firma miała także opracować „innowacyjne procesy i narzędzia wspierające tworzenie najwyższej jakości gier z otwartym światem”. Na ten cel CD Projekt RED otrzymał prawie 10 milionów złotych. Był to najdroższy projekt, który dostał wówczas dofinansowanie;