Wpis z mikrobloga

Świetnie... 4.12 złożyłem zamówienie na monitor przez stronę lg.com i do dziś dnia nie mam żadnej informacji co sie dzieje. Zamówienie na stronie w "Moje zamówienia" nie widnieje, Na infolini mówią że wysyłają zapytania do sklepu (do samych siebie?) z prosba o wyjaśnienie - i też cisza.

Tłumaczą się że może to być związane z pracami technicznymi na stronie - co za glupota.
Pieniadze na koncie tydzien były w "blokadzie" a teraz chyba mi wróciły? Nie wiem, też nie mam zadnej informacji.

Fajnie traktują klientów... NIE POLECAM

#lgpolska #lg #pcmasterrace #monitory #zalesie #gorzkiezale
  • 6
  • Odpowiedz
Miałem podobnie z sklepem ze strony Orange. Przeszedłem przez formularz zamówieniowy, opłaciłem przez stronę, po sfinalizowaniu transakcji wróciło mnie na stronę orange.pl. Nie dostałem żadnego numeru zamówienia, żadnego statusu realizacji, tylko potwierdzenie płatności z BM. Przez miesiąc bujałem się z ich działem księgowości by to odkręcić.
Od tamtej pory płacę wszędzie wirtualną kartą debetową - jak cokolwiek ze sklepem się zesra, to natychmiast wnoszę o chargeback.
Dostarcz dowód w postaci nadanego przelewu/wykonanej
  • Odpowiedz
Pieniadze na koncie tydzien były w "blokadzie" a teraz chyba mi wróciły?


@Kramarz: a może sprawdź to porządnie? chyba były, chyba wróciły, jak Ci wróciły to olej sklep i zamówi gdzieś indziej
  • Odpowiedz
@kmovsky: Mam numer zamówienia i jego potwierdzenie na mailu
@Miszcz_Joda: nie mam sladu po tej transakcji w historii banku. Dlaczego mam olać i zamówić gdzie indziej? Zamówiłem w promocyjnej cenie 1699, wszedzie indziej jest po 2k+, a u nich na stronie teraz jest za 1799 (mniejsze promocja) Zachęcili mnie do kupna niską ceną i w tej chcenie chce ten towar dostac
  • Odpowiedz
@Miszcz_Joda: no wlasnie nic z tego nie rozumiem, płaciłem kartą online, w piątek środki było w blokadzie, a dzisiaj nie mam zadnego śladu po tej transakcji, nie wiem jak mogło do niej nie dojsc, to ktoś musi kliknać akceptuj po ich stronie czy co?

Tak czy siak to jest niepoważne, i tak się nie powinno traktować klientów, żadnej informacji dlaczego co po co na co. Umowa kupna zawarta, a oni "aa
  • Odpowiedz