Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Mireczki, potrzebuje opnii, przede wszystkim od #rozowepaski
Planuję #zareczyny (a docelowo chyba też #slub ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Szukam #pierscionek
Jestem programistą 15k+ i celuję w pierścionek właśnie w tych granicach. Myślałem o klasycznym wzorze, na tym polu wolę jak najmniej udziwnień (wystarczy, że mam na innych polach ( ͡~ ͜ʖ ͡° )).
Znalazłem taki jak na załączonym zdjęciu. Tutaj filmiki pokazujące go w akcji - https://vimeo.com/297750163 https://vimeo.com/297750124
(Poprzednim razem wrzuciłem anon wyznanie z linkiem do produktu na stronie producenta, ale moderator odrzucił, że niby reklama, więc teraz wrzucam tylko linki do filmów ( ͡° ʖ̯ ͡°))

Widziałem pierścionek na własne oczy, jest bardzo ładny. Ale nie wiem jak na coś takiego zapatrują się różowe, więc muszę się poradzić.

Drogie różowe, powiedzcie proszę - podoba Wam się? Zwiększa moje szanse na odpowiedź twierdzącą czy przeciwnie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jeśli się nie podoba, to jakie byście chciały dostać tak do 20k PLNów?

Wiem też, że na wypoku mamy kilku złotników - tutaj również będę bardzo wdzięczny za opinię i ewentualne propozycje.

Dzięki!

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5fe39b444fbb67000ac1f2c3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Cześć Mireczki, potrzebuje opnii, p...

źródło: comment_1608757325ToB7zv9iE81emUR9UM7Y2T.jpg

Pobierz

Czy podoba Ci się pierścionek z obrazka i filmików?

  • Tak 46.4% (111)
  • Nie 53.6% (128)

Oddanych głosów: 239

  • 34
  • Odpowiedz