Wpis z mikrobloga

Hej, czy znacie jakieś ciekawe biografie, artykuły lub cokolwiek innego odnośnie ludzi, którzy od praktycznie zera osiągnęli sukces z własną działalnością w tym kraju? Sam jestem programistą, osiągnąłem swojego rodzaju sukces, zarabiam dobrze i będę jeszcze lepiej, ale nie do końca o to mi chodzi. Czuję, że trochę zamknąłem się w świecie IT i oczywiście mógłbym kontynuować swoje działania z wypuszczaniem kolejnych własnych aplikacji aż w końcu coś zaskoczy, prowadzić blogi, to moja wielka pasja. Będę to robił, ale chcę wyjść trochę dalej. Do tego interesuję się inwestycjami i w końcu zacznę w tym działać jak stwierdzę, że posiadłem odpowiednio wiele wiedzy.

Po prostu szukam inspiracji spoza tego świata i jestem ciekawy jak to robią ludzie, którzy od zera w szybkim czasie robią wiele różnych biznesów i je sprzedają. Znam człowieka, który założył fabrykę kartonów i teraz jest milionerem. Nie mam jak z nim porozmawiać i dowiedzieć się jak to wyszło od zera, ale na pewno są historie o innych.

Z góry dziękuję.

#firma #inwestycje #pieniadze #ekonomia
  • 16
@hexgate: w naszym kraju? Poza jakimś Grynem, który nie zaczynał od zera, to może Daniel Siwiec (deweloperka, flipy), Lech Kaniuk (twórca PizzaPortal), jeszcze z osób które osiągneły jakiś sukces kojarze Maciej Wieczorek - to z takich osób co nie sa w zestawieniach forbes wysoko i nie sa uwazane za TOP. Mam tez prywatnie znajomego co od 200 tys dlugow doszedl do spolki akcyjnej i kilkunastu spółek córek w branży drewna
Dzięki za odp. A czy znajdę konkretne historie? Wiecie .. jakie mieli problemy, jak wyglądała ich sytuacja itd. Powiedzmy, że gotówki 50k na "zabawy" jestem w stanie zgromadzić w rok. Pytanie czy takie pieniądze lokować w inwestycjach jak giełda, surowce itd czy raczej swoje biznesy. Wiedzę dość sporą mam z programowania aplikacji biznesowych. Trochę z elektroniki i programowania procesorów.

Jestem ciekawy skąd ci ludzie biorą pomysły itd.

@KromkaMistrz
Pewnie póki co w