Wpis z mikrobloga

@Mirek_z_Mirkowa:

includes a Polestar Öhlins shock absorber system Polestar 8×20-inch ET53 bespoke rims with 245/35R20 tyres, a new twin-scroll BorgWarner turbo with new intercooler, 2.5 in (64 mm) stainless full-flow exhaust system with 3.5 in (89 mm) tail pipes, AWF21 automatic gearbox with paddle shift system, Polestar transmission calibration for faster gearshifts, launch control and curve-hold functionality; Polestar Haldex calibration for more rear torque dynamic distribution, Polestar calibrated stability control system,
  • Odpowiedz
@Mirek_z_Mirkowa Polestar ma zmieniony zawias, mapę silnika i skrzyni, inny układ hamulcowy.Dodatkowo spoilery zderzaków. Duża odczuwalna różnica między nimi. Jest tylko jeden problem- polestarem nie da się jeździć na codzień. Jest zdecydowanie za twardy i to po prostu przeszkadza w limuzynie, wybija plomby na małych dziurach, na dużych łamie kręgosłup.
  • Odpowiedz
@Mirek_z_Mirkowa: Niestety aż tak i to nie przesadzam tutaj. Focus RS Mk3 przy nim jest komfortowy, a uwierz, że foką też nie jest kolorowo, przy wożeniu zada na codzień. Oczywiście, jak zwykle, wszystko zależy od Twojego odczucia i przyzwyczajeń- najlepiej się przejechać i ocenić samemu, ale z doświadczenia wiem że za twardy zawias zaczyna przeszkadzać dopiero po miesiącu, dwóch, jak już minie pierwsza zajawka z osiągów, a fura kupiona ( ͡
  • Odpowiedz