Wpis z mikrobloga

#motoryzacja
Mirki oprocz krzywych tarcz i źle wywazonych kół daje taki objaw jak : bicie kierownicy przy hamowaniu z predkosci 60 i wyższej ? Przy nizszych malo to czuc ale przy hamowaniu z wyzszej predkosci trzesie bardzo kierownica. Jakiś wywalony sworzeń lub wahacz, łącznik daje tez taki objaw? Pacjent to audi a4 b5 wiec z przodu jest wielowachacz
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@matnos: w tym modelu często urywa się śrubka trzymająca tarczę na piescie. Ogółem jest ona zbędna, ale pozostały po niej gwint wystaje odrobinę, a gdy tarcza ułoży się w złej pozycji (choć na pozór wszystko gra) to tarcza nie dolega do piasty. Jeśli nie to :
- brud i rdza między piastą a tarczą
- krzywa tarcza, źle stoczona, krzywa nowa tarcza
- luz na wahaczu (raz na milion przypadków)
-
via Android
  • 0
@Sszymon dzieki. Tarcze niby nowe a wahacz od jakeigos czasu ktorys puka na dziurach ale nie ruszalem bo lepiej by bylo wszystkie wymienic a na razie nie mam mozliwosci moze to nie to, koncowki drązkow tez rok temu wymieniane wiec moze rzeczywiscie wina tarczy hm
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@matnos: niby nowe tarcze można załatwić po 800 metrach jazdy. Mają być nowe lub stoczone i koniec kropka, jeśli ma działać to eliminujemy a nie na zasadzie 'chyba' ;) dwa - z wymianą wszystkich wahaczy no Największa bzdura jaką wymyślają ludzie, sprawdzasz zawieszenie i wymieniasz tylko te, które mają luz na sworzniu lub tulei, a nie wszystkie. To nie ma żadnego wytłumaczenia. Z 1600 zł nagle robi się rachunek na 300