Wpis z mikrobloga

Kupiłem mieszkanie i w ciągu 14dni muszę złożyć do Urzędu Miasta dokument "Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych"(IN-1) - w tym mieszkaniu planuje prowadzić DG - jeden pokój będzie biurem. Wyodrębniłem metraż w jednym z dokumentów(IN-1), ale mam problem z ogarnięciem drugiego (ZIN-1) - muszę w nim wypisać "Budowle lub ich części związane z prowadzeniem działalności gospodarczej" gdzie wypisać muszę rzeczy o których nie mam pojęcia typu nr inwentarzowy czy nawet głupia nazwa budowli (pokój obok salonu(?)).

#pytanie jest ktoś na mirko kto ogarnia jak poprawnie wypełnić takie rzeczy i mógłby wspomóc?
#ksiegowosc #firma
  • 8
@g0dl1ke: Moim celem jest przeznaczenie jednego pokoju na biuro dzięki czemu będę mógł odprowadzać od podatku rzeczy typu czynsz, prąd, gaz itp, więc chyba zmiana tej części lokalu z mieszkalnej na powierzchnie związaną z DG wchodzi tutaj w grę.
@g0dl1ke: Właśnie wydaje mi się, że gra warta świeczki :P. Podatek od nieruchomości jest roczny - zakładając, że pokój biurowy ma 10m^2 - zapłacę rocznie za to 250zł. Po wrzuceniu czynszu + mediów w koszta zwróci mi się to w 2-3 miesiące(tak mi się wydaje).
@g0dl1ke: ( ͡° ʖ̯ ͡°), nie liczyłem proporcjonalnie do metrażu tylko całkowity koszt mediów i czynszu chciałem wrzucać w koszty ;P. Wychodzi na to, że jednak gra nie warta świeczki. Dzięki wielkie za pomoc! Miłego wieczoru :)!