Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077

Ja nie wiem jak ci ludzie grają, że narzekają z gąbkowatością na pociski przeciwników. Quaz kolejny co chyba nie ogarnia umiejętności w tej grze albo w ogóle nie rozwija postaci. Gram na najwyższym poziomie trudność i z efektem gąbkowatości miałem do czynienia tylko na samym początku gry. Wystarczyło kilka skilli, dobrze dobrana broń i zaczęło się robić dużo szybsze walki. A po jakimś czasie to już w ogóle stałem się terminatorem - a nawet nie ulepszałem specjalnie broni. - a nawet nie mam Refleksu ani skilli mocno zwiększających obrażenia.

Tak samo kolejny co nie ogarnia mechaniki ubioru i #!$%@?, że musi chodzić w chuście bo mu dawała więcej pancerza - po pierwsze nie musi bo ubrań jest do kupienia od #!$%@? - a po drugie wystarczy sobie ulubione wdzianko ulepszać aby podnieść jego statystyki (ew stworzyć nowe jeśli inwestujemy w tech). Pomijam kwestię, że pancerz aż tak dużo nie daje w tej grze i po jakimś czasie w ogóle sobie odpuściłem zmiane ubrania i biegam w ulubionej niebieskiej i to nie ulepszanej kurtce a i tak wszystko koszę i nie ginę jakoś często (choć trzeba pamiętać, że na najwyższym faktycznie można dość szybko zginąć)
  • 12
@Variv: nie każdemu podchodzi takie granie - ostatnio przyjeły sie gry w stylu CODA. Cos innego i juz sie nie podoba. Jak czlowiek dopasi postac to naprawde sa faj e walki. Snajperka dobrze przycelowana to jeden strzal
To samo idę jak czołg już to się nawet nudne zrobiło


@piotr-pankracy: Ja na początku się dużo skradałem. Teraz częściej rozwalam gości bo tak szybciej a chce popchnąć fabułę bardziej teraz, plus mam fajny SMG przebijający ściany - a to przebijanie ścian jest cudnie zrobione.
@Variv: Ale w grze jest wiele paradoksów. Zachodząc przeciwnika od tyłu można go łatwo wyeliminować jednym ciosem podczas gdy strzał w głowę nie zawsze gwarantuje zgon. Gdy wróg ma hełm to jeszcze można to jakoś wytłumaczyć ale zazwyczaj trafiają się wytrzymałe kozaki bez żadnego opancerzenia. Z ubraniami też jest taki problem że jakiś tam śmieszny podkoszulek ma lepszy pancerze niż kamizelka kuloodporna. I gdzie tu jakakolwiek logika ¯\_(ツ)_/¯
Ale w grze jest wiele paradoksów. Zachodząc przeciwnika od tyłu można go łatwo wyeliminować jednym ciosem podczas gdy strzał w głowę nie zawsze gwarantuje zgon. Gdy wróg ma hełm to jeszcze można to jakoś wytłumaczyć ale zazwyczaj trafiają się wytrzymałe kozaki bez żadnego opancerzenia. Z ubraniami też jest taki problem że jakiś tam śmieszny podkoszulek ma lepszy pancerze niż kamizelka kuloodporna. I gdzie tu jakakolwiek konsekwencja ¯_(ツ)_/¯


@Larsberg: Eliminacje w grach
Aha i jeszcze. Słaba optymalizacja gry no ale grał w 4K...(i nic nie powiedział czy z DLSS?)
Z tego co testowałem w aspekcie GPU FPS to wydajność gry nie odbiega od nowych gier typu Horizon czy Valhalla jeśli gramy bez RT. RT zjada megaaaaa dużo wydajności. A pamiętajmy, że mamy grę w mieście, miasto zawsze więcej zjada zasobów niż łąki i lasy.
Jedynie o wydajności CPU się nie wypowiem bo mam w
@Variv: Quazowi chodziło o to, że możesz w tej grze znaleźć dwie identycznie wyglądające bronie lub koszulki, które mogą mieć diametralnie różne staty. I to samo się tyczy przeciwników.

Korzystając ze słownictwa NRGeeka: widzisz lumpa z pałką, ale okazuje się, że ma wyższy level od twojego, więc ten konkretny lump potrzebuje 3 magazynków, żeby paść i jego pałka kładzie ciebie na 3 strzały, podczas gdy jego kuzyn z tą samą pałką