Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1716
Ja myślałem, że ten pomysł z mandatami jest absurdalny, i nawet zagorzali pisowcy będą przeciw temu, ale nie. Argumentem gościa z pracy który jest za PiS jest "mi to nie przeszkadza, bo ja mandatów nie dostaje"

Najgorszy sort człowieka
#bekazpisu #bekazpodludzi #zalesie
  • 42
  • Odpowiedz
@Sssd Do tej pory sytuacja z tachaniem dowodów była by taka sama, skoro byś nie przyjął to i tak do sądu lecisz. Generalnie plan budżetowy zakłada że ludzia nie będzie się chciało latac po sądach
  • Odpowiedz
Nie znam się ale mandatów za darmo się nie dostaje,

@mietkomietko: To zrozum że zacznie sie dostawać za byle wyjście z domu lada moment, za to że za blisko kogoś staniesz, że będziesz przechodzić obok strajku, cokolwiek.

a jak coś nie pasuje to odwołanie do sądu


...upartyjnionego gdzie wyroki za konkretne mandaty będą leciały z automatu, twoje dowody jakie by nie były sędzia może unieważnić pominąć z wieeelu powodów.

Argumentem gościa
  • Odpowiedz
@Saeglopur No tak masz tutaj rację, więc zostanie wtedy tylko uciekać z kraju, zresztą już przepisy są na tyle niekorzystne w porównaniu do zachodu oczywiście na niekorzyść przeciętniaka ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@RicardoMilos: tak to jest niestety ( ͡° ʖ̯ ͡°) w praktyce indywidualny #!$%@? takiego delikwenta to się obudzi najszybciej jak będzie na wszystko za późno i mu inflacja i kryzys uszczupli finanse czy będzie reglamentacja towarów. Niektórzy muszą po prostu boleśnie zderzyć się z twardym gruntem aby uświadomić sobie osobiście działanie pewnych prawidłowości. ¯\(ツ)_/¯

Albo jak akurat stanie przeciwko władzy czy komuś "wielmożnemu" i się przekona
  • Odpowiedz
@RicardoMilos: Ludzie są tak zaślepieni różnymi swoimi poglądami, że są gotowi poprzeć ostre pałowanie protestujących, a co skrajniejsi nawet ostrzały z ostrej amunicji, więc nie łudzę się, że jakieś ustawy pisu nt. mandatów spotkają się z krytyką dotychczasowych pisowców.
  • Odpowiedz