Wpis z mikrobloga

ostrzegam przed zakupami w sklepie @proshop-pl.
kupiłem samsunga galaxy s20 na listopadowej promocji, telefon przestał działać po miesiącu - podczas użytkowania po prostu się wyłączył. Kontaktowałem się z Samsung Polska, gdzie poinformowali mnie, że w Polsce nie obowiązuje gwarancja na niego, bo był zakupiony za granicą i to najpewniej problem hardwarowy, gdyż nie mieli takich zgłoszeń.
Wobec tego telefon zapakowałem i wysłałem do sklepu, gdzie po dwóch tygodniach otrzymałem informacje, że u nich telefon działa, i jeśli chce to mogą wykonać testy diagnostyczne, które będą kosztowały do 300 zł. Dodatkowo dostałem informacje, że telefon ma uszkodzenia mechaniczne, ale nie określono jakie.
Pomimo tego, że obsługa klienta jest uprzejma i kontaktowa, sama polityka sklepu pozostawia wiele do życzenia.
Jeszcze nie wiem jak ta sprawa się zakończy, ale już wiem, że nie warto było januszować i oszczędzać te pare stówek wybierając ten sklep

#telefony #proshop #sklepyinternetowe
  • 10
@korzysco: na wykopie są też debile uważający, że ziemia jest płaska.

logika mówi, że jeżeli jakiś sklep ma jakiś produkt mocno poniżej ceny rynkowej, to o ile nie jest jakaś promocja dużego sklepu typu x-kom, media-markt czy rtv euro agd, to nie chodzi o to, że sprzedawca ma dobre serduszko i nie chce nas okraść w przeciwieństwie do tych złych droższych sklepów, tylko że jest to jakaś lewizna. i ta logika
@havocki: byłem z nimi w ciągłym kontakcie telefonicznym i mailowym, gdzie podkreślałem, że chce oddać telefon samsungowi - sami zresztą zaproponowali, że to zrobią. Co do samej gwarancji, to wiem jak działa gwarancja warunkowa, dlatego chciałem użyć tej standardowej i wysłałem go do kraju z którego telefon pochodzi, bo tylko tam można z niej skorzystać, ale jak pisałem wyżej @proshop-pl nie spełnił mojej prośby i sami grzebali przy telefonie. Jeśli chodzi