Wpis z mikrobloga

@Just_Jump: Wałek to bym pomierzył duża szansa że jest w granicach normy ale w tym alu to raczej już za bardzo wyjechane. Pytanie o przyczynę bo to głowica jest, tam się mocno grzeje a alu bardziej rozszerza niż stal i nie musiało to być zbyt mocne dokręcenie.

Gx
@Just_Jump: Zmierz szczelinę między wałkiem a bieżnią, Sprawdź w serwisówce jaka powinna być szczelina. Może jakiś warsztat może spolerować wałek i bieżnię tak by mieściła się w tolerancji. Jak nie uda się to nowa kompletna głowica do zamontowania
@Man_of_Gx: Btw jeżeli bym z tym pojeździł do zatarcia silnika to jest szansa, że podczas jazdy zblokuje mi przeniesienie napędu? Rozważam różne możliwości, bo jeżeli spróbuję to naprawić w warsztacie i silnik się rozleci za 2-3 miesiące to szkoda zachodu..