Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, czy ciężko przepisać się na #uj ? Jak dzwoniłem do dziekanatu to Pani powiedziała, że muszę mieć średnią co najmniej 4.5 i znaleźć się w gronie 2% najlepszych studentów. Studiuję #prawo, ale na innym uniwersytecie w Krakowie. Znajoma powiedziała mi, że w takim razie będę mieć problemy ze znalezieniem pracy, zrobieniem aplikacji czy nawet znalezieniem patrona...Ostatnio nawet zastanawiam się, czy by prawa nie rzucić. Bardzo lubię te studia, są naprawdę ciekawe i chciałbym wiązać z nimi przyszłość, ale od czasu rozmowy z nią dopadły mnie straszne kompleksy. Naprawdę, mega głębokie. Moja uczelnia ma na 4 czy 5 roku takie przygotowanie pod kątem aplikacji no i ma profil "praktyczny" (więcej praktyk niż teorii podobno). Ale obawiam się, że będę gorzej postrzegany, bo w końcu gorsza uczelnia, bo nie UJ. Wczoraj nawet pisałem tutaj, czy by nie wybrać się na stricte finanse, bo to też mnie interesowało, bo może nie zwracaliby takiej uwagi na uczelnię jak ma to rzekomo miejsce w przypadku prawa...Chcę pracować w prawie, być prawnikiem i zdać aplikację. Ale po prostu teraz dopadło mnie takie poczucie bycia trochę..."gorszym"? Mniej nadającym się?
Troszkę #przegryw #studia #prawo #prawnik

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #600d3cd47298ba000a3b4c51
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 37
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: ciezko, lepiej poprawic mature. Chyba ze zaocznie, ale teraz sporo sie zmienilo przez reforme gowina.

Nie mniej znam osobiscie dwie osoby ktore sie przeniosly (z KUL) w ten sposob. Np jak ktos przenosil sie z frycza - to poprawial mature.