Wpis z mikrobloga

Halko, mam pytanie: jak driftować? Co poustawiać, itd? Męczyłem się wczoraj w trójce z jednym z czellendży w liście życzeń, ciągle mnie obracało. Po zapytaniu wujka google same filmiki i gadka typu weź sobie ogarnij dobre auto, itd. A ja chce po prostu instrukcję typu: wchodząc w zakręt wciśnij najpierw x potem y, ewentualnie z, ustawienia takie i takie. Bo wiadomo że trzeba będzie ćwiczyć
#forza #forzahorizon3 #forzahorizon4
  • 16
@Kecq: mialem to samo, nienawidziłem driftowac ale jedna bryka zmienia wszystko w tym temacie. Aktualnie wszystkie drifty 3/3 i kazdy kolejny event jest smieszne prosty. Formula drift ferrari 599 gtb. Robisz tuning na drift, wyłączasz wszystkie wspomagania i... Plywasz. W moment wyczujesz samochód
@Kecq: w FH4 masz szkołę driftu, polecam - gabloty idealnie skrojone pod różne style. Jedyne o czym musisz pamiętać to wyłączenie kontroli trakcji w opcjach, manual też pomoga.

A co do techniki - wchodzisz w zakręt na 2/3 prędkości trzymając gaz, i albo wahadełko, albo podcinasz przyczepność ręcznym.
@Kecq: Grasz na padzie czy kierownicy? a może klawa?
Co do aut nie wiem jak to 599 gtb, ale
Supra jest spoko do driftow, ale przepis jest dosc prosty w wiekszosci aut :P
rwd, opony z największą trakcją(nie te dragsterowe), skrzynia biegow najlepsza, dyfer najlepszy, zawieszenie driftowe co do tuningu mocowo raczej trzymasz sie max do 900pkt nawet 850 będzie git, najważniejsze to w szczegółowym tunie na maxa zablokowac tylni dyfer
@Kecq: mi przypasował Viper Formula Drift. Nie przeginaj z prędkością, bo skończysz poza strefą punktów. Trochę mi czasu zajęło zanim zaczęło wychodzić. Chyba, że na offroadzie, to hoonigan Focus i ogień xD
@Devcio: padzik xboksowy, bawiłem sie manualem ale skonczylo sie duszeniem zbyt wielu przyciskow probujac zbic bieg, wciskajac sprzeglo i hamulec i dodatkowo reszta sterowania.
@Kecq: Strzelanie ze sprzegla to juz sa prosi, nie sa to dobre poradniki dla casuali albo totalnych noobow, dlatego warto zostac przy manualu bez sprzegla i do wiekszosci driftow uzywac tak naprawde gazu i skrecania, a zmiana biegow to juz tylko redukcja albo wbicie wyzej zaleznie od zakretu, duzo stref idzie przejechać na jednym biegu. :P Wspomniany Viper Formula drift z napedem na 4 koła też jest całkiem spoko opcją o
@Kecq: wielkiej filozofii nie ma. Przede wszystkim wyłączasz wszystkie wspomagacze i ustawiasz manualną skrzynię biegów. Mocny samochód będzie zrywał trakcję nawet na 3-4 biegu. W drift wchodzisz dodając więcej gazu na zakręcie. Dasz radę to zrobić każdym 300 konnym samochodem z napędem na tył. :)
@Ryzy_Wuj @Kecq: nie koniecznie musisz mieć manuala i bawić się w przełożenia ;) Wystarczy wyłączyć kontrolę trakcji i kontrolę stabilności - ABS przydaje się przy przeciąganiu driftów więc polecam zostawić włączony. Styl sterownia na klasyczny (symulacja też może być ale to już lvl up). Potem modyfikacje - auto o jak największym momencie, opony do dragów dla S1/S2 AWD/RWD dla B/A RWD/AWD klasyczne wyścigowe żeby zmieścić się w poziomie 700 auta i
@Kecq: Poćwicz na rondzie jeżdżąc coraz szybciej.
Jak Cię za mocno obraca to odpuszczaj wcześniej gaz i pobaw się pulsowaniem pedału gazu wtedy się lepiej kontroluje prędkość kół. Reszta jak pisali wcześniej.