Wpis z mikrobloga

@Viarus_: Dzisiaj dostaną mój zwrot gier z zamówienia z 21-go stycznia, a do tego też się potrafili przyczepić. Wydaje mi się, że ktoś się przyczepił do tych zwrotów, które idą pewnie w opozycji do "targetów" menadżerów i stąd ich takie podejście na nie - wydaje mi się że jednak dobrą argumentacją będzie można ich zbić, bo nie ma nic na stronie oferty ani w otrzymywanych mailach co świadczyłoby o jednej pozycji,
@Viarus_ pisałem wczoraj na tagu. Min zwrot do nich dotarł, ale jedna babka napisała że mam oddać jeszcze pada bo inaczej mi odeślą gierki a później inna babka pisze że mam też zwrócić konsolę xD Napisałem im obszernego maila i czekam na odpowiedź, ale jak na razie cisza. @bartush daj znać jak Ci napiszą że też musisz wszytko oddać xD
@Viarus_: Przesyłka z neonetu dopiero dzisiaj do mnie dojdzie, ale już wczoraj wieczorem wysłałem 4 formularze zwrotu (cp, tlou2, got, pad). Dam znać co odpiszą. W mailu potwierdzającym zawarcie umowy załączają swój regulamin i nie ma tam ani słowa o żadnej "promocji ps5" ani o tym, że trzeba zwrócić cały bundle. Zamówienie z 25.01.
@bocian_wr
@bartush
@LaFleur
@icecron
@jakubiak-patryk
@adriko87
Panowie do mnie dzisiaj przyjeżdża kurier (a jeszcze zobaczymy jak zabezpieczyli przesyłkę, bo słyszałem że w tym janusznecie potrafią owinąć pudełko streczem i yolo) i nie wiem czy rozpakowywać konsolę czy nie, bo jak coś to ja ją po prostu zwrócę razem z grami w ostateczności. Ale z drugiej strony nie chcę się gapić na pudełko z konsolą, kiedy jakiś czas temu kupiłem tv i audio
@Viarus_: "zwory', "zarejesrtowane", #!$%@? mać, co za fuszera, ciśnij ich, odpal sobie:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/

I ich regulamin, kopiuj części i nie mają żadnych argumentów.
Możesz też powiedzieć że dzwoniłeś na infolinię:

https://konsumenci.org/pomoc-konsumencka,infolinia-konsumencka,2,35.html

I po przedstawieniu sprawy nie mają argumentacji, że jest to zestaw sprzedażowy.