Wpis z mikrobloga

@Kaszana_z_miodowych_lat: Nie mam pojęcia jak masz to skonfigurowane.
Zazwyczaj jeżeli skanujesz do folderu to każdy komputer ma udostępniony folder, użytkownika i hasło i te dane umożliwiają Ricohowi zalogować się i zapisać w określonym folderze skan.
Zmiana tych danych dla 1 użytkownika nie powinna wpływać na profil innego który ma swoją ścieżkę dostępu, użytkownika i hasło.

Ricoh w komunikacie napisał wszystko co trzeba sprawdzić. Sprawdź ścieżkę, sprawdź w dokumentacji urządzenia jak trzeba
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kaszana_z_miodowych_lat: A może to problem z wersją SMB? Ricoh bardzo późno dodał wsparcie protokołów SMB w wersji 2 i 3. Wspomniana maszyna fabrycznie nie miała odpowiedniego firmware - Ricoh wydał aktualizację. Może ten egzemplarz działał jeszcze na SMB 1.0, a Windows po aktualizacji wyłączył tę wersję protokołu? Do sprawdzenia w Panel Sterowania - programy i funkcje - składniki systemu Windows.