Wpis z mikrobloga

@Egribikaver: Wykładowca/ćwiczendiowiec daje jakiś zarys, a później sama.

Z UML to w ogóle przerobienie samej tego co robiliśmy na laboratoriach nic mi nie daje i nie zaliczam jednym punktem tego, ale tutaj może kwestia prowadzącego bo tak mają tylko grupy prowadzone przez tę osobę.
@zimnomi205: ja np. w ogóle nie umiem się uczyć ze słuchu. na wykładzie 90% rzeczy przelatuje mi przez uszy i zapamiętuję tylko bla bla bla. ale zrozumiem coś dopiero jak sama zrobię notatki. nawet nie chodzi o czytanie cudzych notatek, tylko pisanie. ja się uczę przepisując coś x razy xD nie wiem jak to jest z programowaniem, bo nie studiuję infy, ale no. ja na wykładach też nic nie rozumiem.
@Kapilarny: to pytanie o UML czy konkrety z programowania?

Z UML np. digramy aktywności, zawsze coś pomieszam w asocjacjach, na diagramie funkcjonalnym zawsze wyznacze nie tak aktorów systemów (podsystem czasu gość mi zawsze przekreśla), czasami coś źle rozdziele na tabele i trochę minę się z zamysłem opisu, na podstawie którego mam je zrobić. Czasami ograniczenia źle zaznaczę, a czasami komentarz mam zaznaczony, że powinien być ograniczeniem.

Z programowania to różnie. Nowe
@Kapilarny: Chyba największy problem z UML mam taki, że nie ma nigdzie na to zadań aby nauczyć się jak tego używać (a przynajmniej nie wiem gdzie szukać), gdzie byłoby jeszcze rozwiązanie. Jeśli masz coś do polecenia to chętnie przyjmę to polecenie.

U mnie ćwiczeniowiec jak czegoś nie skończył na zajęciach to tak zostawiał i nie dostawaliśmy również odpowiedzi jak powinno się to zakończyć.