Wpis z mikrobloga

Gdzie kupujecie pocięte profile stalowe i inne wyroby hutnicze do swoich konstrukcji? Byłem w lokalnym metalzbycie, ale tam sprzedają na całe sztangi (6/12mb), ja mam mniejsze zapotrzebowanie i niekoniecznie miejsce by składować nadmiary. Jeśli chodzi o prace w drewnie to mam np stolarza który przygotowuje mi formatki które odbieram i składam sobie wg swojej fantazji, chciałbym mieć coś takiego jeśli chodzi o stal czarną. Jakieś wasztaty ślusarskie? Cięcie laserem/wodą?

sorry za głupie pytanie, wciąż jestem (i długo będę) zielony w temacie konstrukcji metalowych.

#majsterkowanie #spawanie #spawalnictwo #warsztat
  • 13
@Vadzior: też dobry pomysł, muszę skoczyć popatrzeć, może tam znajdę materiał na stół. Ale mam też jeden projekt gdzie elementy powinny być możliwie precyzyjnie pocięte (ułatwiło by to mocno pracę), precyzyjniej niż jestem w stanie osiągnąć kątówką w garażu.
@qwarqq: No rozumiem, zależy co i ile potrzeba. Ja często odwiedzam złomowiska i już sobie jakieś tam zapasy porobiłem, czasem trafi się super materiał, czasem parę wypadów i nic. A na garażową potrzebę to wystarczy.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@qwarqq: jedz do hurtowni materiałów tam zwykle można kupić mniejsze ilości.
No u mnie można kupić choćby 5 cm bo czasem i takie ilości ktoś potrzebuje np jakiegoś grubego płaskownika albo pół metra rurki
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@qwarqq: profili nie tnie się na ogół laserem tylko piłą ramową. Plazma/laser jest ok do blach. Musiałbyś pytać u jakichś małych ślusarzy bo większym firmom nawet nie będzie się chciało przyjmować zamówienia na 3 metry czegoś tam.