Wpis z mikrobloga

Niestety jestem zmuszony wykpić markę Alfa Romeo.Jest to po prostu żałosna próba stworzenia przez Fiata swojej marki premium,która nie wytrzymuje konkurencji z markami premium VW(Audi) czy Toyoty(Lexus).Pod płaszczykiem kultu i jakiegoś niezdrowego fetyszyzmu mamy tandetnie i niestarannie wykonany samochód,z tandetnym wzornictwem deski rozdzielczej,z rozwalającym się co roku zawieszeniem i fatalnymi skrzyniami biegów(selespeed).Co bardziej żenujące model 156 klasyfikowany rzekomo w segmencie D jest SKANDALICZNIE ciasny,miejsca na tylnej kanapie tyle co vw polo....Fiat jako marka tanich samochodów użytkowych,swoimi próbami awansu do wyższej ligi się tylko ośmiesza.Mieliśmy żenującą próbę zaznaczenia pozycji w segmencie D Fiatem Cromą,której nikt nie chciał kupować i jak na Kombii miała śmiesznie mały bagażnik.Mieliśmy żałosnego Fiata Freemont z paździerzową,kanciastą stylistyką i ceną z dupy(170 tys.) no o mamy Alfę Romeo-tandetę udającą markę premium.
#alfaromeo
  • 9
@Atreyu: Alfa romeo ma być lepszą wersją fiata,tak jak Audi jest lepszym vw a lexus lepszą toyotą.I nie chodzi mi o wyższy segment czyli E czy F tylko wyższą jakość,mniejszą awaryjność i prestiż.Alfa nie ma tego za grosz i sypie się wyjątkowo często.156 to ciasne gówno niegodne nawet postać obok audi a4 czy Lexusa IS
@pracze-odrzenskie: jeżeli już to konkurencją dla Saaba, czy Volvo w tamtych latach

mniejszą awaryjność


@pracze-odrzenskie: kto ci powiedział że Audi sypią się mniej niż VW, albo że Lexy mniej niż Toyoty

156 to ciasne gówno niegodne nawet postać obok audi a4


@pracze-odrzenskie: 156 to 1997 rok

To środek produkcji A4 B5 które też jest mega ciasne, dopiero B6 od 2000 roku było trochę większe ale dalej bez szału

Za
@SprzedanyNarzeczony: No i mamy Giulię-znowu za ciasny model z segmentu D z niedorzeczną ceną-142 tys,gdzie za te pieniądze jest lepsza,większa i bardziej komfortowa toyota camry(to auto jest tak duże,ze podchodzi wręcz pod segment E) czy C klasę,która jest autem po prostu bardziej prestiżowym i lepiej wykonanym.
@pracze-odrzenskie: Posmieszkowałem sobie, bo tak wyskoczyłeś z tą 156, ale masz trochę racji. Mam wrażenie, że zarząd w AR stwierdził, że wystarczy dobić ceną do niemieckiej trójcy i nagle staną się marka premium. Produkt mają dobry (Giulia, Stelvio) ale to są od kilku lat ledwie dwa auta w ofercie z dziwnym podejściem do sprzedaży - typowo włoski burdel i utrudnianie klientowi zakupu na każdym kroku. O ile o wygodzie, przestronności i