Obsługa klienta Orange to dno dna; mam 1 GB/s na czas nieokreślony i zapragnąłem wymiany na Funbox 6 bo na 3.0 wifi ciągnie max 550 mb/s. Na czacie kontaktowym nie chcieli wymienić, ale przyjęli reklamację. Reklamacje rozpatrzono pozytywnie, ale przy wymianie w salonie okazało się, że wymiana została odrzucona (!) i nie zostanie zrealizowana "bo matryca interakcji nie pozwala"... jeden konsultant nie wie co może drugi i tak w koło Macieju... w salonie zgłosiłem kolejną reklamację, zobaczymy co tym razem wymyślą.
Oczywiście gdybym podpisywał nową umowę to od razu bez pytania modem wymieniamy ( ͡°͜ʖ͡°)
@wicehrabia_julian bedzie trudno z wydaniem, pierwszy konsultant popełnił błąd - nie powinien Ci obiecać tej wymiany - ale trzymam kciuki, rozmawiałem z qmplem z salonu - nie wydaje się teraz tego na życzenie - ale powiedział, że gdybyś przedłużył umowę to system wymusi wymianę i dostaniesz nowy fb6, acha i powiedział, że będziesz zajebiście zadowolony (⌐͡■͜ʖ͡■)
@krzywy_kanister: posiadam urządzenia obsługujące WIFI 6, gdyby było inaczej nie zawracałbym sobie głowy, siedząc metr od funboxa 3.0 uzyskuję 500-600 mb/s bez żadnych przeszkód po drodze
@NH35: w toku realizacji kolejnego zgłoszenia otrzymałem informację, że mam się kolejny raz udać do salonu na wymianę na Funboxa 6.0 a jak konsultant odmówi to z salonu dzwonić na infolinię ¯\_(ツ)_/¯
@prezes_internetu: już powyżej pisałem, że nie mam zamiaru przedłużać umowy, bo
@prezes_internetu: ścieżka dojścia jest taka: reklamacja na baak pełnej prędkości WIFI - modem przychodzi przez kuriera - stary oddajemy w salonie. Koło modemu na komórce ponad 900 mb/s i sieć z oznaczeniem 6, na kompie lekko poniżej 900 :)
Oczywiście gdybym podpisywał nową umowę to od razu bez pytania modem wymieniamy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#orange #swiatlowody #telekomunikacja
Komentarz usunięty przez autora
@NH35: w toku realizacji kolejnego zgłoszenia otrzymałem informację, że mam się kolejny raz udać do salonu na wymianę na Funboxa 6.0 a jak konsultant odmówi to z salonu dzwonić na infolinię ¯\_(ツ)_/¯
@prezes_internetu: już powyżej pisałem, że nie mam zamiaru przedłużać umowy, bo