Wpis z mikrobloga

Czy programista potrzebuje studiów?
Jesteśmy tu nowi i mamy #rozdajo. TL;DR na końcu.

Tak się składa, że Techni Schools to pierwsze w Polsce technikum dla programistów i ruszamy z zajęciami w różnych miastach wojewódzkich. I tu pytanie do was: czy programista potrzebuje jakichkolwiek studiów żeby być #programista15k? My twierdzimy że nie, bo wystarczy technikum i przed 20 rokiem życia można zacząć zarabiać.

Z powodu braku folii nasze kaczki nie mogą być sprzedane i 20 sztuk idzie do was ( ͡° ͜ʖ ͡°)
15 - dla osób z najciekawszymi odpowiedziami
5 - wybrane spośród plusujących

Wyjątkowo zielonki biorą udział.


TL;DR odpowiedz na pytanie i zgarnij kaczkę. Prowadzimy technikum programistyczne w kilku miastach.
#it #technikum #pytanie #jakaszkola #szkola #programowanie #kaczka
technischools - Czy programista potrzebuje studiów?
Jesteśmy tu nowi i mamy #rozdajo...

źródło: comment_1613725496s2SfEjIBGuAlk1HPF0oWyv.jpg

Pobierz
  • 133
@technischools: jestem po technikum inf, później studia inf. Najgorsze co wspominam to technikum i lekcje z C++ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pierwsze 3/4 miesiące to jakieś 2-3 zeszyty do których przepisywaliśmy Grebosza ( ͡° ͜ʖ ͡°) Później praktyka i kod kod kod, pierw w zeszyt a później w kompilator ( ͡º ͜ʖ͡º) Po 2 latach takich lekcji, każdy
  • 18
@technischools: Jeśli faktycznie czegoś nauczy takie technikum pod kątem biznesowym, a nie klepanie TODO i innych słabych rzeczy jak po bootcampach... To tak, studia nie są potrzebne. Wolałabym zrekrutować osobę po takim technikum niż po jakiejś politechnice, jeśli faktycznie by miała lepsze umiejętności.

A co do kaczuszek... Może pomożecie mi poszerzyć kolekcje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
SlodkieMangoZ_Ananasem - @technischools: Jeśli faktycznie czegoś nauczy takie technik...

źródło: comment_1613727402fcznZjDAXYevPVPvnNI7ZG.jpg

Pobierz