Wpis z mikrobloga

Mircy, potrzebuję postawić www.

Na początku strona-wizytówka, czyli zakładki z ofertą, opisem usługi, sylwetkami wspólników itd. Natomiast docelowo chciałbym to rozbudować w stronę strony, zawierającej płatny content (tzn. płacisz abo i masz dostęp do materiałów).

Gdzie uderzyć, żeby od razu zakupić domenę i hosting? W Google taki #!$%@? ofertowy, że głowa boli.

Nie musi być najtaniej, ważny jest dla mnie dobry user experience, bo dużo rzeczy będę robił sam, a jestem trochę zielony. Z góry dziękuję.

#hosting #stronainternetowa #www
  • 16
@bloger_klasyczny: seohost.pl z domeną i najtańszym hostingiem będziesz maił w pierwszym roku za kilkadziesiąt zł, a potem co roku coś koło stówy. Poszukaj sobie jeszcze jakiegoś kodu rabatowego (w necie tego pełno) to będziesz jeszcze miał taniej. Sam mam i jestem zadowolony i co najważniejsze nie dymają na odnowienie domeny, a pomoc techniczna odpisuje tego samego dnia (max w ciągu kilku godz.) i za darmo( ͡° ͜ʖ ͡°
@RugFlipper: #!$%@?, żebym to ja wiedział xD docelowo strona ma zawierać materiały edukacyjne (teksty, filmy, audio, prezentacje, testy itd.), dostęp do których będzie płatny. Nie wiem, czy do takiego typu stron używa się php, jeszcze nie doszedłem do tego etapu pracy
Zapraszam do zapoznania się z ofertą hostingów na nazwa.pl https://www.nazwa.pl/hosting/
CloudHosting Start oferuje 100GB powierzchni. Cena promocyjna za pierwszy rok to 100zł/netto. Na serwerze możesz skorzystać z Auto-instalatora aplikacji. Instalacja jest szybka i prosta ( ͡º ͜ʖ͡º)
@bloger_klasyczny: Wpadnij do nas > https://hosterion.pl. Nie obiecujemy niemożliwego, oferujemy rzeczywiste parametry i wsparcie 24/7. Nasze serwery hostingowe oparte są na najmocniejszej konfiguracji na rynku: Ryzen 9, min. 128 GB DDR4 ECC Ram, i dyski NVMe klasy Enterprise. Mamy redisa, php8 i pakiet ochrony.

Z kodem: WYKOP dostaniesz rabat 20% na pierwszą płatność (także roczną).