Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was #studbaza przesiadł się z pisanych notatek na tablet czy #ipad? Jak oceniacie wrażenia? W dobie pandemii mój kierunek ma wszystkie zajęcia zdalne, w tym egzaminy i jeden z moich wykładowców powiedział, żebyśmy nie tracili czasu na notatki ręczne tylko zaczęli to robić online. Ciężko mi się uczy nie pisząc czegoś na papierze...
Studiuje okolomedyczny kierunek w #anglia #uk i głównie używam Microsoft office, potem dojdą podstawy programowania. Zastanawiam się, czy taka inwestycja ma sens, laptop z #windows10 juz mam.
  • 17
@Enelya: Co prawda jestem po studiach, ale duzo notuje w pracy, bo tak mi lepiej zapamietac. Wole pisac recznie niz na klawiaturze, i na czyms co przypomina papier. Dlatego kupilem Remarkable 2 i calkiem fajnie sie spisuje. Ale w gruncie rzeczy jest to prymitywne urzadzenie, nieporownywalne ubozsze do ipada jesli chodzi o funkcjonalnosc. Ale super wygodnie sie pisze. Jest kilka podobnych produktow innych firm jak Onyx Boox Air Note czy Supernote
@Enelya: zawsze wolałem i wolę ręczne notatki. Samo pisanie ich to już element nauki. W razie czego wspomagam się zapisanymi prezentacjami, a jak było coś kluczowego to nagrywałem wykłady za zgodą wykładowcy.
@Enelya: ja od początku roku akademickiego notuję wszystko w Simplenote. Jak nauczysz się podstaw formatowania tekstu w Markdown to bardzo efektywnie to wszystko działa, łatwo tworzyć listy czy tabelki. A jak wiem, że nie zdążę czegoś przepisać albo mam jakiś schemat, to szybko screenuję, wrzucam na imgur i osadzam w notatkach. Bardzo fajnie to wychodzi, jak notatki sobie dobrze otagujesz i zatytułujesz. Łatwo jest wyszukiwać, a dodatkowo można je publikować i
serio myślisz że to robi różnice czy robisz to na kompie czy odręcznie? xD


@Szaman_z_Bombasu: dla mnie robi i nie myślę, a wiem. Może wynika to ze specyfiki moich studiów, gdzie obok normalnego tekstu często musiałem robić rysunki, diagramy itd.