Aktywne Wpisy
byferdo +234
W Bieszczadach też niezadowolonych klientów trzymają krótko ( ͡º ͜ʖ͡º) #marketing #marketinginternetowy #gastronomia #bieszczady
NightWing +61
Ale mnie barberka urządziła :(. Kark zjechany na maksa, przez brak umiejętności obsługi trymera. Pani Ania zwaliła to na moją skórę i że tak często u innych klientów się zdarza. Po czym skasowała mnie za wizytę. W domu jak zobaczyłem te ślady to przecież to wygląda jakby mnie ktoś nożem zaatakował. Szefowa powiedziała, że do godziny ślady zejdą xd. Poprosiłem o zwrot kasy to sobie kupię chociaż octenisept.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
#motocykle #heheszki
@Man_of_Gx: Ja pisałem, że mnie póki co interesują 500cm3. Tam sobie z większością sam poradzę.
@fatoom87: świece też w tych okolicach wychodzą do dwucylindrówki. Przecież ile Denso, czy NGK kosztuje to nie sztuka sprawdzić.
@eltanol3000: czytaj: motocykl po szlifie, oryginalne migacze, manetki i lusterka są za drogie wiec założyłem jakieś gówno z Ali ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Zielony34: GPZ ER5 miały wadliwe koło magnesowe nie ma chyba egzemplarza w którym po 50 tys km nie rozsypały się magnesy i nie rozwaliły stojanu. Wada fabryczna.
Nie wiem czy w tych po 2000 zostało to naprawione. Jeżeli tak i nie masz problemów z nadgarstkami lub dłońmi to bierz GPZ.
ER5 jest jak koń wałach a GPZ jak jednojajowy ogier.
Powyżej 7300obr/min nabiera życia i zaczyna nagle ciągnąć.
@mpetrumnigrum: na początek, 500 wydaje się sporą pojemnością.
@mpetrumnigrum: gdzieś o tym czytałem.
@mpetrumnigrum: to ciekawe, bo wszędzie o ER5 można przeczytać, że zaletą tego silnika jest
@Zielony34: Tak ponieważ ER5 ma zdławiony silnik do 50KM natomiast GPZ ma 60KM które jest oddawane na wyższych obrotach.
Przy okazji nie uważam żeby liniowe oddawanie mocy było zaletą.
Taka moc jest zaletą ale w hard enduro i trialu. Natomiast do jazdy codziennej wolę nagły wzrost mocy gdyż sprawia
@mpetrumnigrum: a, to tutaj jest ta różnica. Tak, GPZ ma 60KM i zastanawiało mnie to, czy w ER oni go zdławili, czy na przykład zastosowali jakieś triki z wydechem.
@Zielony34: Napewno jest kilka rzeczy które dławią silnik ER.
GPZ 500S NIE WIEM CZY MA INNĄ POZYCJĘ. Jak dla mnie to wszystkie mają taką samą kierownicę.
GPZ nie miał świetnego przedniego hamulca miał taki sobie posiadając 2 tarczę.
Właśnie obejrzałem GPZ i cena
@mpetrumnigrum: jest taka stronka, gdzie podajesz dane i ona Ci wizualizuje pozycję na danym modelu motocykla. GPZ 500S ma najbardziej "turystyczną" z tych wszystkich, które podałem.
@mpetrumnigrum: Lifting dodający tylną tarczę i zmieniający parę pierdół był chyba w 95r. Dalej już zmian znaczących
@Zielony34: Ja bym się w ogóle nie trzymał tylko 500cm3.
600 poszerza całkiem ładnie asortyment w pieniądzach do 5000zł.
Myślisz że jak pojedziesz 120km/h na 500cm3 i nie wyrobisz na zakręcie to będzie to mniej groźny upadek niż jak byś nie wyrobił na zakręcie 600cm3?
60KM ma też yamaha xj 600 (kupuj koniecznie po
@mpetrumnigrum: już 500 się boję, bo będzie to pierwsze moto. Druga sprawa, że finalnie marzy mi się TDM 850 i w to będę celował, jak już nauczę się jeździć. To jest docelowa kategoria, która mi się podoba.