Aktywne Wpisy
Spiderix +1346
Szukam kolegi sprzed 20 lat. Graliśmy w ogame wtedy. Miałeś nick tarak. Teraz już masz pewnie 50 jak nie 60 lat:) koper
Proszę o plusy, zeby znaleźć starego przyjaciela z którym spędziłem noce gadając na GG.
#ogame #grykomputerowe
Proszę o plusy, zeby znaleźć starego przyjaciela z którym spędziłem noce gadając na GG.
#ogame #grykomputerowe
Arlekin29 +25
Jestem zdruzgotany. Jakiś tydzień temu założyłem konto na portalu randkowym. Po jakiś 4 dniach spotkałem tam swoją byłą dziewczynę (ja 24, ona 18). Dzisiaj z nią rozmawiałem na żywo i pokazała mi, że przez jakieś 4 dni dostała na tym portalu ponad 100 serduszek od chłopów, podczas gdy ja mam ich nadal zero XD
Dodam do tego, że w mojej subiektywnej opinii jestem bardziej atrakcyjny niż ona, i długo kminiłem nad tym,
Dodam do tego, że w mojej subiektywnej opinii jestem bardziej atrakcyjny niż ona, i długo kminiłem nad tym,
Kontynuacja odcinka z modelowaniem powierzchniowym rączki wkrętaka. W poprzednim odcinku udało się odtworzyć przybliżony zarys rzeczywistej rączki wkrętaka przy pomocy modelowania hybrydowego. Jednakże z tak utworzonym modelem związany jest jeden poważny problem. O ile walory wizualne odzwierciedlają finalny produkt, to przygotowany model uniemożliwia w tym momencie wykorzystanie go pod względem technologicznym. Aby oblanie pewną warstwą gumy było możliwe, musi zostać wykonane pogłębienie.
Zastosujemy w tym odcinku czyste modelowanie powierzchniowe wracając do samego początku, czyli do miejsca gdzie wykonywaliśmy wyciągnięcie po profilach. To wyciągnięcie zostanie również zastąpione powierzchnią. Ponownie skupimy się na splajnach, liniach podziałowych, docinaniach, ale również użyjemy nowego narzędzia: Odsunięcie powierzchni.
Postaram się przybliżyć kilka problemów jakie możemy napotkać oraz w jaki sposób połączyć ze sobą powierzchnie z przerwami, nawet o bardziej skomplikowanych kształtach krawędzi za pomocą narzędzia: Powierzchnia według granicy. Zobaczymy ponadto jak bardzo pomocna jest funkcja: Krzywa kompozytowa.
W trakcie przygotowania modelu zobaczymy, że modelowanie powierzchniowe w porównaniu do modelowania bryłowego wymaga od operatora nieco więcej zmysłu związanego z wzornictwem celem lepszego wyczucia wpływu poszczególnych operacji na efekty wizualne detalu, przejścia powierzchni, rozejścia czy załamania światła padającego na uformowane powierzchnie.
Zapraszam: [[#178] Rączka wkrętaka czy flakon? Modelowanie powierzchniowe 3D SolidWorks](https://youtu.be/NitGsauy8N8)
Odwiedź również stronę internetową kanału: IPc - Inżynier Programista
#inzynierprogramista #cad #solidworks #inzynieria #mechanika #studbaza #pracbaza #modelowanie3d #modelowanie #projektowanie #ciekawostki #tworczoscwlasna #nauka #hobby #gruparatowaniapoziomu