Wpis z mikrobloga

Cześć Mirasy, mam pytanie natury dziwnej, ale jeszcze mnie nigdy nie zawiedliście. Szukam pracy i aplikowałam do salonu komórkowego, bo praca z klientem to coś na czym zęby zjadłam. Nurtuje mnie jedna kwestia, a mianowicie przez nieuczciwego członka rodziny, któremu zaufałam jestem dłużnikiem owej sieci. Niestety próba egzekwowania długu skończyła się fiaskiem i będę musiała spłacić to sama. I tutaj następuje pytanie czy to mnie jakoś dyskwalifikuje? Czy sprawdzają ludzi pod tym kontem, lub czy wyjdzie to podczas np otrzymywania telefonu służbowego? (Nie wiem nawet czy takowy sie otrzymuję, bo akurat w salonie nigdy nie pracowałam) #kiciichpyta #pytanie #obslugaklienta #szukampracy #pomocy
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@CoJaRobje: będzie dobrze, ale nawet jeśli będą to wiedzieć to nie powiedzą nawet i nie ma się co wychylać samemu. Każdy może czasem z czymś zalegać, ważne by chciał i pracował na spłatę ;)
@niemily: dzięki za odpowiedź! Właśnie zależy mi na wyrównaniu tego dlatego ide do pracy, chwilowo się wstrzymałam, bo wierzyłam jednak, ze człowiek który obiecał to zapłacić dotrzyma obietnicy nie sa to jakieś ogromne pieniądze, ale wczesniej tego nawet nie wiedziałam, bo bylam za granicą. Jak to sie mówi teraz ręki nie mam.
Wiedziałam, że można na was liczyć! Jak się okazuję bardziej niż na własną rodzinę hahaha. Życzę dobrej nocy mirasy, która dzięki wam będzie spokojniespokojniejsza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@oldspiceedit @CoJaRobje Potwierdzam, HRy nie maja dostępu do danych klientów już wystarczająco mamy dużo roboty z ochroną danych kandydatów. Nikt tego w HRach nie sprawdzi..co najwyzej kolega z roboty ktory obslugiwal twoj dlug moze cie kojarzyć ;) albo współpracownicy z zespołu wyszukać w systemie, ale to raczej jak już zaczniesz pracę