Jeżeli ktoś wciąż pogrywa w Medievala II, to gorąco polecam swoją modyfikację nad którą ponad rok temu dużo pracowałem, a którą zdecydowałem się dzisiaj opublikować na platformie moddb Medieval Ultra Balanced #medieval2totalwar #totalwar
@Analfighter: Nie powinno byc zadnego crasha. Mnie nigdy nie wywalilo, nawet podczas prac - odpowiednio skonfigurowalem .cfg Podstawowym celem moda jest 100% stabilnosc.
@Maku14: Tyle, że nie chciało mi się tego wymieniać wszystkiego. - Nowe frakcje takie jak: Walia, Irlandia, Aragonia, Tunezja, Krzyżowcy, Gruzja, Połowcy, Księstwo Włodzimierskie, Nowogród, Czechy, Litwa, Szwecja, Norwegia - nowa ekonomia - nowy balans jednostek - nowy system morale - najlepsze bitewne i kampanijne AI w historii Medievala - grafika, np. modele jednostek na mapie kampanii - nowe oddziały - nowe religie(sekty i odłamy chrześcijańskie oraz szyizm)
@Maku14: Z ważniejszych rzeczy dotyczących balansu: np. nie ma możliwości oblężenia osady z drugiej osady w przeciągu jednej tury. Nie ma możliwości budowania fortów czy wież obserwacyjnych (Komputer nie radzi sobie z fortami, a zamiast wież obserwacyjnych musimy inwestować w szpiegów żeby coś widzieć) - nowy system rekrutacji z podziałem jednostek na klasy - znacznie zwiększone koszty rekrutacji, jednocześnie radykalnie zmniejszone koszty budowy(tak aby rozwój nie wykluczał możliwości prowadzenia wojen)
@Maku14: Wszystkie inne mody napakowują komputer skryptami, wszelkiej maści bonusami. U mnie rozgrywka jest wymagająca, mimo, że SI niczego spoza mapy nie dostaje. Mógłbym wymieniać i wymieniać. Lepiej to samemu zobaczyć.
@HuLLaJNoGa: Dochody z osad są radykalnie mniejsze, w miastach podatki może zbierać tylko namiestnik z odpowiednim tytułem, który dostaje generał jeśli zostanie na turę w osadzie. Dochody z zamków są oparte o większe przychody z rolnictwa. Niskie dochody są niezbędne aby sztuczna inteligencja mogła być efektywna w rywalizacji z graczem, SI nie radzi sobie z zarządzaniem hordami wojsk. Poza tym w podstawce dochody są po prostu absurdalne.
@HuLLaJNoGa: O to się nie martw, takie rzeczy wziąłem pod uwagę i komputer otrzymuje odpowiednią rekompensatę. Dochody z podatków to też nie jest jakaś fortuna.
@HuLLaJNoGa: Między innymi. Musiałbym też wykasować kdużo nacji, bo przecież nie ma najmniejszego sensu dodawać jednoprowincjową frakcję. Celem mojej modyfikacji jest uzyskanie możliwie jak najlepszego balansu. Reszta jest trzeciorzędna.
@IdillaMZ: jak nie mozna stawiac wiez obserwacyjnych to jak mamy sobie radzic z buntownikami ktorzy sie pojawiaja losowo gdzies na prowincji? mamy szpiegami nawet po swoich prowincjach chodzic w srodku imperium?
#medieval2totalwar #totalwar
- Nowe frakcje takie jak: Walia, Irlandia, Aragonia, Tunezja, Krzyżowcy, Gruzja, Połowcy, Księstwo Włodzimierskie, Nowogród, Czechy, Litwa, Szwecja, Norwegia
- nowa ekonomia
- nowy balans jednostek
- nowy system morale
- najlepsze bitewne i kampanijne AI w historii Medievala
- grafika, np. modele jednostek na mapie kampanii
- nowe oddziały
- nowe religie(sekty i odłamy chrześcijańskie oraz szyizm)
Itd.
- nowy system rekrutacji z podziałem jednostek na klasy
- znacznie zwiększone koszty rekrutacji, jednocześnie radykalnie zmniejszone koszty budowy(tak aby rozwój nie wykluczał możliwości prowadzenia wojen)
Mógłbym wymieniać i wymieniać. Lepiej to samemu zobaczyć.
Niskie dochody są niezbędne aby sztuczna inteligencja mogła być efektywna w rywalizacji z graczem, SI nie radzi sobie z zarządzaniem hordami wojsk. Poza tym w podstawce dochody są po prostu absurdalne.