Wpis z mikrobloga

Fajny ten Orange. Rodzice pierwszy raz od 7 lat zostali namówieni przez jakiegoś telemarketera na zmianę internetu. Umówili się z monterami.

Monter zamontował i chyba coś nie sprawdził, czy w ogóle działa. I cyk 50 zł za usługę montażu.

Monter kazał korzystać z wifi to wcale nie działało, a jak matce powiedziałem, żeby podłączyła kabel, to ciągnęło zawrotne 0,8 mb/s, co nie wystarcza na nic, a miało być 600 mb/s. Przez pół godziny działało jak 30 mb/s, a potem znowu padło.

Matka dzwoniła do Orange, to najpierw ją zlali, za drugim telefonem powiedzieli, że ma sobie sama naprawić, a za trzecim razem powiedzieli, że mogą przysłać kolejnego montera i będzie to kosztować kolejne 50 zł. Dziękuję Pan Orange. XD Teraz zamiast stałego klienta będzie wypowiedzenie na drugi dzień.

#orange #polska #zalesie
  • 10
Monter zamontował i chyba coś nie sprawdził, czy w ogóle działa. I cyk 50 zł za usługę montażu.


@Aryo: Obecnie nie ma możliwość zamknięcia zalecenia przez służby techniczne jeśli usługa nie funkcjonuje poprawnie. Opłata nie jest za montaż a za tzw. aktywacje.

Monter kazał korzystać z wifi to wcale nie działało, a jak matce powiedziałem, żeby podłączyła kabel, to ciągnęło zawrotne 0,8 mb/s, co nie wystarcza na nic, a miało być
@NH35: jaki może być problem po stronie urządzenia klienta jak router był od orange. Łącząc się z WiFi Orange z telefonu jak i komputera skutkowały brakiem internetu. Łączenie się kablem też nic nie dawało.

Fajnie jest zwyczajnie stwierdzić że wina klienta. To takie proste