Wpis z mikrobloga

Poszukaj grupy motocyklowej z twojego miasta na FB, tam znajdziesz wiele komentarzy i relacji nt. Szkół jazdy, które są polecane i dlaczego, a które omijać. Będziesz miał info z pierwszej ręki - od ludzi, którzy robili kurs w twojej okolicy
@programista3k: Plac jest zdecydowanie najbardziej obszernym zadaniem, na B masz łuk i górkę, na C/D masz łuk i 2 wylosowane zadania. Na moto masz "8" slalom wolny x2, slalom szybki, omijanie przeszkody x2, hamowanie awaryjne, górkę. Po czymś takim u mnie w mordzie odpada 70% prawie. Trzeba dodać że jak ktoś się stresuje to zaczyna się trząść, ściskać kierownicę i motocykl nie jedzie, w aucie po prostu zrobił byś kangura.

@
Generalnie jak wygląda teraz przebieg kursu?


@WujekJemu: Przed jazdami musisz mieć zdaną teorię. Po rozpoczęciu jazd już przeglądaj sobie wolne terminy na egzamin, a jak szkoła zwolni ci PKK to rezerwuj od razu.

na co jeszcze zwrócić uwagę?


Żeby w szkole mieli te same moto co w wordzie, w którym planujesz zdawać. Fajnie jakby instruktor sam był motocyklistą. Ceną kursu bym się nie sugerował. Ja wybrałem jeden z droższych w moim
@WujekJemu: 1. Komunikacja dwustronna, a nie jednostronna.
2. Instruktor motocyklista, który ogarnia temat, a nie formułki.
3. W miarę świeże motocykle (ja na przykład miałem 2 do wyboru).
4. Dobry plac manewrowy (najlepiej aby były bramki pomiarowe, a nie metoda na stoper no i w miarę równa powierzchnia placu, co ma ogromne znaczenie w przypadku np. ósemki i slalomu wolnego).