Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert zgłaszałem problemy z niestabilnością internetu, skokami pingu podczas rozmów/wideorozmów, po "naprawie" skoki z 200ms przeszły w 2200ms, wasza "pomoc techniczna" kompletnie zignorowała fakt wysokiego bufferbloat'u na routerze i stwierdziła, że, hehe, no z internetem to jak wizytą u lekarza "czasem coś boli i nie wiadomo dlaczego". Bo zgłoszeniu problemów po raz kolejny została mi wciśnięta kolejna pseudowizyta technika pomimo mojego sprzeciwu i jeszcze próbowaliście wpychać rozszerzenie planu, gdzie nie możecie sie wywiązać z podstawowej potrzeby stabilnego internetu, serio?
  • 5
@ReedolfKekler: Prosimy wyłącz WiFi w routerze i połącz komputer z routerem za pomocą kabla sieciowego. Po tym wykonaj test łącza na stronie www.speedtest.pl. Po zakończeniu testu prosimy przedstaw zrzut całego ekranu z wynikiem pomiaru gdzie będzie widoczny m.in. ping.