Wpis z mikrobloga

@Xwolf66: prawda, motyw szalonej rodzinki i creepy dziewczynki + potwory w piwnicy bardziej robił. Ale z drugiej strony RE4 było dużo bardziej grą akcji niż pierwsze trzy, a zarazem pozostał do dziś jednym z najlepszych residentów. Ponoć właśnie Czwórka była największą inspiracją dla Village, więc zobaczymy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Antosh: no pewnie, nie uważam, że gra będzie gorsza bo mniej straszy. i nawet mnie bardziej cieszy, że ma być więcej walki niż samego uciekania. na razie demo mi sie oglądało dobrze. chociaż ja chyba ogólnie jestem mało krytyczna jeśli chodzi o gry xD
@Xwolf66: ma być system craftingu i polowania na dzikie zwierzęta, więc prawdopodobnie będzie też można się przygotowywać i więcej walczyć. Szkoda tylko, że to towarzystwo w demie chyba było niezabijalne :D
@Antosh widziałam właśnie dzisiaj, biedny chłop wyładował cały magazynek na jednego XX
Ale w sumie w poprzedniej części też się nie opłacało walić w ciało, nie wiem jak to wyglądało we wcześniejszych. Uniki chyba też robią lepsze niż w 7, ładnie tańczą
@hekktik: W sumie dobrze wiedzieć. Na normalu jednego strzeliłem trzy razy w łeb i nawet nie drgnął :D A jakimś turbo leszczem w Residenty nie jestem. RE7, RE2 Remake i RE3 Remake nawet splatynowałem :D
@Antosh: no nie wiem ja strzelalem to padaly na glebe, wstawaly etc, kilka dobrych strzalow i nie wstaja, glowa tez sie rozbryzguje jak dobrze trafisz, ofc raczej nie za 1 razem chociaz w re zawsze to bylo dosc losowe, tak jak z zombiakami w 2/3 zreszta, a w ogole to w tym momencie zabijanie ich jest chyba totalnie opcjonalne i mozna bokiem wlezc do chatki z dziadkiem/babka, otworzyc drzwi z 2