Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć wszystkim, jestem programistą python od 2 lat, również kończę mgr z infy. Miasto Gdańsk, mam 22.5 zł/h brutto, planuje iść po podwyżkę, ale nie wiem czy to jest normalne aby iść do szefa o coś takiego. Mam kilka innych ofert, raczej nie chciałbym mówić, że prawdopodobnie uciekam lecz zostanę jeśli będzie lepsza kasa. Może ktoś pomoże ? Z góry dzięki :)

#programista #python #programista15k

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #607fe127274de8000a9a202f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Przekaż darowiznę
  • 9
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: idź na rozmowy.
Wejdź na justjoinit / nofluffjobs i zobacz na oferty.

Dodaj rekruterow na LinkedIn, dodaj na LinkedIn że jesteś chętny do zmiany pracy.

Jeśli chcesz to napisz PW :)

Za mniej niż 40zl netto nie zaczynaj rozmów.

Powodzenia
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: oczywiscie, ze nornalne. Jeżeli szef nie robi rozmowy podsumowujacej to sam ja wymuś. Moim zdaniem przynajmniej coroczna rozmowa z szefem o sobie i kasie należy się pracownikowi jak psu buda. Niemniej szefowie lubią pracowitych, co się o swoje nie upominają. Co nie znaczy, że się obrażą jak to zrobisz. Imho częsta sprawa w mniejszych i średnich firmach IT bez żadnych korpo standardów typu ocena roczna.
Powiedz o swoich sukcesach, i
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Jeśli boisz się wchodzić w dyskusję bez alternatywy to idź najpierw na rozmowy i jak będą chcieli Cię zatrudnić to powiedz, że prosisz o potwierdzenie oferty zatrudnienia na piśmie, żebyś wiedział, że nie żartują - takie zobowiązania/deklaracje są prawnie wiążące, więc jest to zabezpieczenie dla Ciebie.