Wpis z mikrobloga

Zależy od gierki i ile fpsów dostaje z wyłączonym. Np w codzie Cold war mam wyłączony bo i tak mam dużo klatek, w cyberpunku tez mam wylaczone bo niestety implementacja w CP jest widocznie gorsza od innych. Ale gdyby mi bardzo brakowalo klatek to bym włączył wszędzie
  • Odpowiedz
@Milanello: DLSS 2.0 to najwieksza rewolucja od czasow shaderow. To pokazuje przyszlosc grania bo 8k czy 16k to jest zbyt duzo by renderowac pixel po pixelu, a dobre i sprytne skalowanie daje podobne odczucia.

Mysle ze DLSS 2.0 zaskoczyl producentow konsol i maja teraz ciezki orzech do zgryzienia. Bez rewizji konsol sie nie obejdzie. Bo Nvidia DLSS realizuje osobnymi rdzeniami bez wplywu na glowna czesc
  • Odpowiedz
  • 1
@Milanello: DLSS 2.0 to najwieksza rewolucja od czasow shaderow. To pokazuje przyszlosc grania bo 8k czy 16k to jest zbyt duzo by renderowac pixel po pixelu, a dobre i sprytne skalowanie daje podobne odczucia.


Mysle ze DLSS 2.0 zaskoczyl producentow konsol i maja teraz ciezki orzech do zgryzienia. Bez rewizji konsol sie nie obejdzie. Bo Nvidia DLSS realizuje osobnymi rdzeniami bez wplywu na glowna czesc

@feyd_pl DLSS nie zaskoczyl producentow konsol
  • Odpowiedz
Tu masz racje. Switch PRO z DLSS to moze byc policzek dla duzych producentow. Cyberpunlk 2077 na PS5 a PC to jest przepasc. Nawet jak wyjdzie poprawiona wersja to nie zblizy sie do jakosci i wydajnosci np. RTX 3060
  • Odpowiedz