Wpis z mikrobloga

Mircy sprawa jest.

Od jakiegoś czasu trochę więcej interesuje się #kryptowaluty #krypto ale bardziej od strony technicznej. Jako, że z doświadczenia jestem #programista i umiem w #programowanie napisałem kilka prostych aplikacji i kontraktów, żeby zdobyć trochę więcej "praktycznego" doświadczenia.
Dodatkowo, jako że teraz jest duży hype na krypto i powstaje co chwila pełno shitcoinów zastanawiałem się nad zbudowaniem wykopowego community i zrobienia własnej kryptowaluty. Poza programowaniem jestem też (nieskromnie pisząc) całkiem dobry w organizowanie projektów i pracy, więc myślałem o zebraniu zespołu i fajnej zabawie (eksperymencie) połączonej ze zdobyciem ciekawej praktycznej wiedzy i kontaktów.

Projekt z założenia nie miałby być nastawiony na zysk i być bardzo komercyjny, ale zakładam, że przy dobrej organizacji i wsparciu społeczności wykopowej jakaś drobna (albo nie) kasa mogłaby wpaść (z tym, że nie jest to główne założenie i cel projektu).

To czego potrzeba to paru osób, którzy mogliby pomóc w zbudowaniu kilku rzeczy (nie tylko #programista15k):
* ciekawa i chwytna nazwa (wykop na pewno pomoże)
* kontrakt (dość łatwe i szybkie)
* whitepaper i jakaś roadmapa
* ciekawa i "chwytna" stronka (dobry design)
* myślałem, żeby użyć Ethereum i dodać na stronce plugin do wymiany na uniswap (ale do rozważenia też  PancakeSwap i BEP-20)

Po ogarnięciu wszystkiego wyżej, potrzebujemy 2500 adresów (tutaj pewnie wykop znowu pomoże), rejestrację waluty a potem już tylko GO LIVE!

Zasady rozdzielania tokenów byłyby dość proste, na zasadzie kontrybucji (im więcej wkładu w tworzenie tym więcej tokenów). Potrzebowalibyśmy też pulę na liquidity oczywiście i dla ludzi zaangażowanych w "marketing" i hype. Wykopowiczów jest na prawdę sporo i wszyscy mają razem dość duży zasięg na Reddit, Twitter, ...

Co myślicie? #wykopcoin albo #sasincoin :)
  • 11