Wpis z mikrobloga

@cyberchosnek: Tamten silnik miał mocniejszy blok z tego co pamiętam. Szybkie, dobrze się prowadziło. Fajne auto. Wspominam miło ale miałem trochę problemów. Silniczek krokowy, zapchany katalizator, skrzynia i coś tam z eletkryką w przeciągu 2 lat.
Teraz wolę japończyki :) Mazda 3 MPS i nic się nie dzieje od 3 lat
@slaper: no u mnie właśnie nie było problemów. Zmieniałem sprzęgło i tylka belka regenerowana, tyle. Zero rdzy, bo ocynk, jeździło się jak gokartem.

Ja żyje ciągle w Januszowym przeświadczeniu, że japończyki to mi będą korodować xD Mimo, że kiedyś miałem kilka i świetne auta, to jakoś tak ciężko się przekonać po tym co przeszedłem z tamtymi - tylko no, to było niemalże 10 lat temu i te auta też już były
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@BulgarskiTaboret: Focus. Prawda jest taka, że nie tylko WRC. Focus w dniu premiera wywrócił motoryzacyjny świat do góry nogami, janusze krzyczeli że to UFO i takie tam. Okazało się po czasie, że Focus był początkiem nowej ery designu samochodów, która ma swoje nawiązania do dzisiaj. Mimo, że Focus MK1 to chyba ma ze dwadzieścia lat.
@zjadacz_Cebuli: Dokładnie tak było, jedno z bardziej ikonicznych zdjęć. Za każdym razem mam dreszcze.

Tommi Makinen (zwycięzca sezonu, w moim ulubionym Lancerze ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) miał przed ostatnim rajdem sezonu - czyli rajdem Wielkiej Brytanii tylko 2 pkt. przewagi nad Carlosem Sainzem w klasyfikacji generalnej. Tommi już na 8. OESie wypadł z rajdu z powodu uszkodzeń po wypadku, więc Carlosowi wystarczyło spokojnie dojechać na 3.