Wpis z mikrobloga

Chciałbym Was poinformować, że moja gra będzie brała udział w steamowym festiwalu gier nadchodzących w dniach 16-22 czerwca gdzie zostanie opublikowanych setki dem w tym demo mojej gry Countdown Final Zone. Zapraszam w tych dniach do pogrania na udostępnionej mapie. Będzie sporo osób grało więc serwery nie będą świecić pustkami. Przeprowadzę wtedy test obciążeniowy serwera i zbiorę anonimowe dane na temat intensywności z jaką będzie pracował serwer. Danymi statystycznymi podzielę się tu na wykopie po festiwalu, może komuś kto robi grę się to przyda. Mam do Was tylko pytanie czy jak wywołam tu na wykopie wszystkie osoby co były zainteresowane moją grą to dostanę bana czy jednak można tutaj wołać sporą listę osób na mikroblogu?

https://store.steampowered.com/app/1552160/Countdown_Final_Zone/
#countdownfinalzone #gamedev #unity3d
Pobierz
źródło: comment_1623064312QQngMdMDcaADwmucq4OwWh.jpg
  • 71
@Wdical: dlatego potrzebuje graczy żeby wybalansować rozgrywkę, przyjmuje każdy feedback, w ostatnich dniach kilku pro testerów posprawdzało mi demo dostałem uwagi i wprowadzam ostatnie poprawki w tym tygodniu do dema.
@pycc: włączyłem warbrokers i mam wątpliwości czy gram z innymi graczami bo poziom jest tak niski, że wygląda mi to na jakieś boty, no ale fakt rozgrywka podobna no bo to przecież shooter :)
@pycc: no wspólny mianownik to grafika low poly bez textur z tym, że ja dodałem jeszcze kilka efektów, jak wygładzanie krawędzi, ambient occlusion, odpowiednie miekkie cienie z intensywnością dostosowane do grafiki, rozmazanie obrazu zależne od odległości no i lekka mgła zależna od odległości żeby całość zrobiła fajny klimat bez monotonności w grafice. Myślę, że u mnie jest to widoczne.
@pycc: @Wdical obrażenia te największe to jest obecnie 20 na głowę i 10 na korpus, wystarczy, że zmienię ratio na 1.5 lub 2.0 i będzie wróg szybciej spływał po serii, zrobię testy jeszcze w tym tygodniu, myślę, że macie rację bo też miałem tkaie wrażenie. Recoil nie ma bo jeszcze nie dodałem ale będzie.