Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czołem,
Piszę za poradą odnośnie pracy. Obecnie pracuję jako kierownik na budowach - zakres elektryka, teletechnika. Praca dobrze płatna 7-8k na rękę, auto służbowo, owocowe czwartki ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jednak ta praca wykańcza mnie psychicznie, szczególnie ostatnio. Na każdym kroku spotykam się z niekompetencją współpracowników czy podwykonawców, a sam nie jestem w stanie wszystkich i wszystkiego przypilnować. Na radach budowy zbieram baty za ich błędy czy niewykonywanie poleceń. Moje szefostwo wie o sytuacji, ale nie bardzo mają jak pomóc - nie ma dobrych ludzi do pracy w tych pieniądzach. Czuję się totalnie wypalony, wracam do domu, jem obiad i idę spać na kanapę. I tak codziennie od 2 miesięcy. Prawdopodobnie ta budowa będzie moją ostatnią w tej firmie, po skończeniu składam wypowiedzenie. Tylko co dalej robić? Branża jest jaka jest, ciężko przeskoczyć do innej, żeby nie spaść z zarobkami o połowę. Chociaż jestem już w takim stanie psychicznym, że marzy mi się praca na magazynie czy układaniu towaru - żeby odpocząć psychicznie. Ktoś miał taki problem i udało się wyjść na prostą?
PS. Chodzę do psychologa od miesiąca, trochę to pomaga, ale następnego dnia wracam do pracy i dalej jestem w gównie po kolana.
#praca #pracbaza #elektryka

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60c60e1c6d4c9c000b10ba62
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: No siema Miras, też taplałem się w tym bagienku zwanym budowlanką, na szczęście po roku zawinąłem się i tyle mnie widzieli. Jeżeli kończyłeś elektrotechnikę to cała przemysłówka stoi otworem - utrzymanie ruchu, inżynieria produkcji, design elektryczny, testy. Ostatecznie wylądowałem jako test engineer i mam #!$%@? po całości. Jak rozważasz emigrację to odezwij się na PW, coś może doradzę.