Wpis z mikrobloga

@setkadolarow: to tylko troche widocznego srodka UV (do sprawdzania nieszczelnosci klimy, ktory jest dodawany podczas serwisowania klimatyzacji i wielu wypadkach jest on takze częścią oleju PAG do smarowania kompresora), sa to sladowe ilosci a z tego co widze to czujnik cisnienia. Dokręć go moze troche mocniej ale bardzo ostroznie zeby nie #!$%@? rurki i bedzie git. Jak nie, to wyjmij czujnik i daj nowa uszczelke. Przy takim zabiegu nie trzeba oprozniac
@setkadolarow przecież te zielone to olej kompresora, masz lub miałeś nieszczelność weź to przemyj benzyna ekstrakcyjną i zobacz czy dalej cieknie po włączeniu klimy, najprowdopodobniej oring pękł lub po prostu rurka pękła na łączeniu dość częsta przypadłość starych gruzów (nie obrażają twojej gabloty ( ͡º ͜ʖ͡º) )
po prostu rurka pękła na łączeniu


@lubiep: @setkadolarow: dokładnie tak to wygląda jak się powiększy zdjęcie, tuż pod króćcem czujnika rurka jest praktycznie mokra. Puściło łączenie króćca z przewodem, do naprawy albo wymiany, a to się wiąże ze spuszczeniem czynnika.