Wpis z mikrobloga

@Makonde: siema, mam ten sam problem. Na początku aplikacja na SmartTV mega się krzaczyła, regularnie się zacinała lub wyskakiwały jakieś errory. Pomagała ponowna reinstalacja appki w TV. Obecnie mam problem z zalogowaniem się do swojego konta na TV, wyskakuje komunikat (zdjęcie). Na tel i iPadzie wszystko działa, bez problemu mogę się zalogować. Napisałem do nich, ale na razie cisza. Obawiam się, że nowa aplikacja nie chodzi ze starszymi telewizorami! ( ͡
hautameki - @Makonde: siema, mam ten sam problem. Na początku aplikacja na SmartTV me...

źródło: comment_1624111527CWAz6IBsbzp2IsfQ12eSjk.jpg

Pobierz
@hautameki: To nie kwestia TV, bo u mnie z dnia na dzień przestało działać. Rolanda jeszcze oglądałem normalnie.
Bez zmiany softu na TV, bez aktualizacji apki, po prostu wyłączyli dostęp. Nawet niezalogowany jak wejdziesz na "przeglądanie treści" to dostaniesz błąd dostępu do zawartości.
@Makonde: dostałem odpowiedź z helpdesku, wylączyli usługę na Samsungach bez systemu Tizen 3.0+.

We currently only support Samsung TVs with an OS of Tizen 3.0+. You may see the Eurosport and Eurosport Player apps available on other TV brands. However, the apps were not developed for those devices and you may not benefit from the full Eurosport services.

Since your Samsung Smart TV is running under T-KTMDEUC-1290.3, BT-S and not running