Wpis z mikrobloga

@tylkoanon: Miałem flare rt i to jedyny słuszny wybór imo bo faktycznie Cie widać z kilometra co sam sprawdziłem ( w teorii wedle danych producenta 1800m) ale niedawno zmieniłem na radar garmin varia i to jest mistrzostwo świata ostrzeganie przed nadjeżdzającym samochodem to cos pięknego droga zabawka bo kosztuje 900zl ale z drugiej strony poprawia niesamowicie bezpieczeństwo i na pewno jest tańsza od rehabilitacja.
@tylkoanon: Na tył mam moon cerberus. Muszę w końcu sprawdzić z jakiej odległości widać ten day flash.
Na przód convoy s2+ z kolimatorem. Szukam jeszcze czegoś migającego w dzień.
@tylkoanon: kup taką co błyska na czerwono jak piorun - już za 3 dyszki można dorwać jeśli nie taniej
to #!$%@? kierowców w samochodach i wtedy szybko próbują wyprzedzić

oczywiście ustaw poziomo+ czyli lekko w górę żeby #!$%@?ło po oczach

#!$%@? kazdego kierowcę glazura po łbie ktory wyprzedza na gazetę.


@Hipodups: a gdzie ja napisałem że jestem kierowcą, a nie rowerzystą lub piechurem? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Swoją drogą kierowców samochodów też bym #!$%@?ł gazrurą po piętach za źle ustawione światła.
Wieczorem i w nocy się w ogóle jeździć nie da bo po godzinie bolą oczy.
Badania sprzed 2 lat wykazały że 3 na 5 samochodów ma
@Dibhala: nawet nie wiesz ilu jest ślepych kierowców. Jeśli nie jesteś 2t pudłem ze stali, to cię nie widzą, bo zlewasz się z tłem. Zwykła mrygu-mrygu lampka to dla nich za mało.
Jak lekarze zaczną odsiewać ślepców bez okularów (ze źle dobranymi okularami), może będzie można jeździć z normalnym oświetleniem.
@Dibhala: @Hipodups:
Migające światło wcale nie zwiększa bezpieczeństwa. Takie błyski oślepiają i sprawiają, że pomiędzy seriami błysków widocznośc jest dużo gorsza (oczy przy słabym świetle mają rozszerzone źrenice, wiec błysk działa oślepiająco). Do tego mamy wtedy tzw efekt stroboskopu, czy widać rowerzystę w jednym punkcie, a potem w drugim (tak jakby się teleportował). Najlepsze jest takie które świeci się cały czas.