Wpis z mikrobloga

  • 0
@mpetrumnigrum cewka ma być dopiero dzisiaj, bo DHL miał jakieś problemy. Jak tylko dojdzie to dziś albo jutro postaram się wymienić i napewno się odezwę.
A jak tam pompa kolegi? Miałeś okazję już jest sprawdzić?
  • 0
@mpetrumnigrum no więc problem wygląda tak, że rozgrzałem przez 10 min skuter na pełnym gazie. Po okolo 10minutach poczułem że skuter traci moc, ciężko mu było przyspieszyć, zjechałem na bok, zgasiłem na 4minuty i po odpaleniu znowu szedł jak trzeba. Szukać dobrej cewki i tego modułu?
Czyli cewkę masz dobrą. Zamówiłeś moduł zapłonowy?
Przy okazji jeśli nie ma różnicy to załóż starą cewkę.
Cewka nie potrzebuje chłodzenia i nie ma żadnych otworów zrobionych w tym celu.
  • 0
@mpetrumnigrum przepraszam za spam, napiszę jeszcze raz.
Czemu twierdzisz że cewka jest dobra? Na nowej nie jeździłem, bo nie pasowała mi do niej świeca. Teraz odkręciłem tą końcówkę i pasuje. Jutro wymienię na nową cewkę i spróbuję raz jeszcze.
Moduł to tylko to co tutaj na zdjęciu? Oryginał kosztuje 60e,a "tuningowe" są po 28e. Czy jesli zmienie na tuningowe to maxymalna prędkość też się zmieni? Zależy mi na tym żeby nadal jechał
Czemu twierdzisz że cewka jest dobra? Na nowej nie jeździłem, bo nie pasowała mi do niej świeca. Teraz odkręciłem tą końcówkę i pasuje. Jutro wymienię na nową cewkę i spróbuję raz jeszcze.


@Steiger84: Myślałem że już jeździłeś.
Prawdopodobnie gdy założysz tuningowy to się prędkość zmieni. Jednak twój skuter może mieć kilka blokad. Musisz poczytać na Niemieckich forach albo Polskich.
Jeśli ma kilka blokad to prawdopodobnie tuningowy moduł nie spowoduje wzrostu prędkości.