Wpis z mikrobloga

Albo mechanicy to jakieś #!$%@? albo ja trafiam na oszustów. Wymiana klocków przód plus tył plus cofanie tłoczków kompurerem (dodatkowo płatna opcja xd) plus ewentualne zjechanie rantów tarczy listkiem 150zł, bez faktury 120zł.
Może w volvo robią to lepiej, nie wiem, nie znam się. Rozumiem, że aso, ale CENA OD daje do zrozumienia, że to koszt razem z klockami i kwota może wynieść nawet 2000zł.

Ale korzyści są najważniejsze

#samochody
Zarzutkkake - Albo mechanicy to jakieś #!$%@? albo ja trafiam na oszustów. Wymiana kl...

źródło: comment_1625633347YSEBo7joNrnsfMCM0bSJIR.jpg

Pobierz
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Zarzutkkake: ASO Volvo here, kilka czynników składa się na cenę, podstawowy to cena za rbh technika, cena klocków na oś to około 200pln, sama wymiana około 1,2rbh. Z tyłem jest o tyle myk mały z tłoczkami tył, ich nie trzeba tylko cofnąć a zaprogramować - zresetować położenie 0 coby sterownik wiedział że zacisk jest cofnięty(jak magicy cofają podając prąd na siłownik odwrotnie niż fabrycznie to się cofnie ale sterownik bd myślał
@JANIEZOLTY suwmiarką się mierzy czy tarcza do wymiany a nie po wysokości rantu. Nie wiem czy to normalne, ale dopiero na czwartą wymiane klocków miałem do wymiany tarcze. Czyli na jednej tarczy trzy komplety klocków, około 150 tys przebiegu i tarcza na granicy wymiany.

@Bochen88 wymiana komplet przód i tył plus cofanie komputerem. Bez tarcz.
@Zarzutkkake
Nie mogę edytować postów. Wracając do tematu wymiana klocków tarcz to łatwy i dobry zarobek. Klocki/tarcze w Volvo jak się je robi po raz kilkusetny wymienia się w max 30minut obie osie. W większości Volvo z tyłu do tarcz nie trzeba nawet jarzm ściągać bo wychodzą na styk. Klient płaci na wymianę + marza części. Druga taka rzeczą są wycieraczki. Wymiana w minutę a marza za część duża.