Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
Szukam nowej pracy Po praktycznie półtora roku myślenia o tym wzięłam cię w końcu i zaczęłam wysyłać CV. Background - jestem programista JS, w obecnej firmie nie widzę możliwości rozwoju, jestem tu już za długo. Ale mam cholerne problemy z samoocena więc szukanie pracy i wystawianie się na ocenę innych jest daleko poza moim comfort zone.

Jestem dumna że w końcu zrobiłam cokolwiek. Ale wczoraj odpisali mi z jednej firmy że mi podziękują bo potrzebują kogoś bardziej na backend a ja jestem bardziej frontem. No i mi przykro, walczę z samą sobą żeby nie poddać się i poszukać nowych ogłoszeń. Mam jeszcze dwie firmy z którymi gadam ale średnio mi na nich zależy, na tamtej mi zależało.

Chce fajnego projektu gdzie będę mogła się uczyć i rozwijać a nie pierwszej lepszej roboty.

Postaram się pisać update co jakiś czas, jak przestanę to wiedzcie że zgnije w obecnej robocie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#programowanie #webdev #bluprogramuje - do czarnolistowania
  • 22
@bluberr: Trzymam kciuki! Będzie dobrze. Nie zrażaj się, no tak to jest, że z jednych firm usłyszysz negatywne odpowiedzi, a z innych pozytywne - trzeba po prostu trafić. Od razu nastaw się, że rekrutacje trochę trwają... Na pewno będziesz miała kilka etapów, jakieś spotkania online z zespołami, rozmowy techniczne, zadania do zakodowania itd. Powodzenia ʕʔ
@bluberr: nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie przejmują się negatywnymi odpowiedziami i są strasznie niecierpliwi. Poczekaj a dobra oferta w końcu się trafi.

Działam w specyficznej branży i czasami sprzedaję coś przez dwa lata. Potrafię też podnieść cenę zupełnie z dupy, gdy jest więcej niż jeden zainteresowany bo wiem że nikt inny tego nie ma. Z kolei moja różowa obniżałaby cenę po 30s od wystawienia, załamana że nie ma chętnych + wzięłaby
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bluberr Vanilla JS? Chociaż z TypeScriptem się zaprzyjaźnij ()