Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Siemka Mirki z tagu #wedkarstwo
Czy podczas łowienia spinningowego używacie podbieraka? Jestem początkującym wędkarzem, kiedy łowię na spinning chodzę po różnych miejscach - szukam ryb nad wodą i nie ciągnę ze sobą podbieraka, bo mi przeezkadza. Jak wyciągałem szupłego widocznego na zdjęciu inny wędkarz zwrócił mi uwagę, że powinienem używać podbieraka...
Nie wiem, co o tym myśleć, bo z podbierakiem nie będę mobilny, zwłaszcza w krzakach nad rzeką.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy muszę mieć siatkę do przechowywania ryb? Wszystkie wypuszczam i siatka jest mi niepotrzebna. A gdybym chciał zabrać rybę mogę ją po prostu zabić i wrzucic do torby. Jak wy to robicie?
#ryby #spinning
adamszuba - Siemka Mirki z tagu #wedkarstwo 
Czy podczas łowienia spinningowego używa...

źródło: comment_1626167309UhOtAi7F1OQXyoY4rU1ZJ2.jpg

Pobierz
  • 12
@adamszuba: jeśli chodzi o zabieranie ryb to nie wiem szczerze jak to powinno zgodnie ze sztuką wyglądać ale jeśli chodzi o sprzęt to ja mam ze sobą wędkę i kamizelkę na sobie. I to tyle tak naprawdę :p
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@oaiter: No tak jest chyba na większości wód. Ale co z rybami niełososiowymi? Muszę je trzymać w siatce? To byłoby o tyle kłopotliwe, że ja łażę nad wodą i chyba musiałbym tę siatkę ciągnąć za sobą - bez sensu. Wolałbym rybę zabić i wsadzić ją do plastikowej torby, a torbę do plecaka. Ale nie wiem, czy ktoś się do tego, w trakcie kontroli nie przyczepi.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Zastanawiam się jeszcze nad jedną kwestią. Chodzi mianowicie o wykaz połowu. Jak kupuję zezwolenie jednodniowe przez internet, to mailem dostaję wykaz. Czy coś powinienem z nim zrobić? Wiem, że kiedy kupuje się pozwolenie roczne wykaz za poprzedni rok trzeba oddać. A w przypadku jedno albo kilkudniowego?