Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy dla przeciętnego mirka 6+/10 w centralnej Polsce lvl 20 jest szansa na znalezienie #rozowypasek, będąc #rolnik ?
Odnoszę wrażenie, że w dzisiejszym świecie mojego pokolenia 2k brudzenie sobie rąk pracą fizyczną to dla kobiety swojego rodzaju dyshonor przed koleżankami, które mają partnera w moim przedziale wiekowym studiującego prawo, medycynę, czy innego bananowego dzieciaka.
W żadnym wypadku nie czuję się przed takimi ludźmi gorszy, wręcz przeciwnie uwielbiam to co lubię, uważam że dzisiejszy rolnik żeby prowadzić profesjonalnie swój biznes musi mieć ogrom umiejętności i wiedzy z każdej dziedziny, oraz uważam że jestem w stanie z #rolnictwo potencjalną rodzinę utrzymać na wysokim poziomie życia.
Jednak odczuwam, że gdybym przypadkowo zaproszonej lasce na rynku w Wawie (o ile sama nie pochodzi ze wsi) przy spontanicznej kawie, powiedział, że jestem rolnikiem, stawiam stówkę, że pierwsze skojarzenia to słoma w butach, widły wbite w kupę gnoju i słomiany kapelusz.
jak patrzę na mieście na typową #plodnajulka to aż ciężko mi sobie wyobrazić jej reakcję, gdy wracam do domu owalony kurzem od stóp do głów, styrany po 16 godzinach w pracy, albo gdy jej wszystkie psiapsióły jadą na wakacje na Bali, czy inny Zanzibar, wrzucają zdjęcia na instagrama, a ona musi zostać w domu bo okres wakacyjny to w sumie czas najbardziej intensywnej pracy w polu i żaden rolnik w zasadzie nie może sobie pozwolić na wyjazd w tym czasie.
Nie załamuję rąk, czekam co czas pokaże, chciałem po porostu wrzucić swoje przemyślenia na publiczny bęben i posłuchać zdania innych,
Czymta się ciepło
#zwiazki #randkujzwykopem #tinder #badoo #logikarozowychpaskow

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60f43e29072fc8000a3ae68a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę